Vraag

Kpn email lijkt gehackt

  • 15 August 2019
  • 7 reacties
  • 1295 keer bekeken

Badge
Sinds kort krijg ik allemaal mails van verschillende accounts dat ik gevraagd heb om mijn wachtwoord te veranderen of dat hij al veranderd is. Ook dat van een dat mijn email veranderd is, deze heb ik snel weer terug veranderd en heb meteen mijn wachtwoorden van al die accounts ook veranderd. Ik kreeg mailtjes van Facebook, Instagram, Mojang, enz. Dus ik had het vermoeden dat mijn mail gehackt was en dat er iemand op zat. Kan ik hier verder iets aan doen want ik heb al het wachtwoord van mijn kpn ID veranderd.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Kies op deze pagina...

https://www.kpn.com/service/internet/e-mail/wachtwoord-of-gebruikersnaam-vergeten.htm

... voor "E-mail wachtwoord aanpassen". Vervolgens inloggen met je KPN id. Waarvan je net je wachtwoord veranderd hebt, heel goed.

Vervolgens kom je op deze ...



... pagina terecht. Hier kun je van elke mailbox de instellingen aanpassen, waaronder ook het wachtwoord. Iedereen bij KPN heeft 4 mailboxen. Elke mailbox heeft een hoofd emailadres, wat niet aangepast kan worden. Daarbij kan je bij elke box aliassen instellen. Deze kun je zelf kiezen. Je kunt dus meerdere email adressen hebben per mailbox, maar er is per mailbox maar 1 wachtwoord.
Reputatie 7
Iedereen bij KPN heeft 4 mailboxen.
Bij KPN heb je standaard geen 4 maar 5 mailboxen tot je beschikking.
Reputatie 7
Badge +24

Iedereen bij KPN heeft 4 mailboxen.Bij KPN heb je standaard geen 4 maar 5 mailboxen tot je beschikking.

Ow... ik heb er volgens mij altijd maar 4 gehad. Misschien komt da omdat ik een ouwe planet klant ben.
Reputatie 7
Ook onze mailboxen zijn @planet.nl en wij hebben al vele vele jaren vijf mailboxen.
Kijk ook maar eens goed naar dat door jou geplaatste screenshot, dan zie je dat ook jij er vijf zou moeten kunnen definiëren.
Reputatie 7
Badge +24
Hi Patrcik, welkom hier.

Volgens mij heb je alles al gedaan wat je moest doen: je wachtwoorden veranderen. Meer kun je volgens mij niet doen. Ik neem dan aan dat je ook je wachtwoord hebt veranderd van je e-mailadressen en niet alleen van je KPN ID/Mijn KPN?
Badge
Ik heb nu mijn wachtwoord van mijn kpn ID en van mijn mail veranderd en heb verder geen problemen meer gehad. Ik denk dat er echt iemand op mijn mail zat want anders waren er niet zo veel wachtwoorden opeens veranderd. Ook waren er mailtjes verdwenen uit mijn inbox en ook meteen uit mijn prullenbak.
Reputatie 7
Badge +24
Ik heb nu mijn wachtwoord van mijn kpn ID en van mijn mail veranderd en heb verder geen problemen meer gehad. Ik denk dat er echt iemand op mijn mail zat want anders waren er niet zo veel wachtwoorden opeens veranderd. Ook waren er mailtjes verdwenen uit mijn inbox en ook meteen uit mijn prullenbak.

Dat is goed mogelijk. Fijn in ieder geval dat je nu alles hebt aangepast en dat het weer goed werkt.