Beantwoord

KPN Forum verlaten

  • 3 January 2019
  • 5 reacties
  • 192 keer bekeken

Hoe kan ik het KPN Forum verlaten?

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door SjorsK 3 January 2019, 14:36

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +16
De makkelijkste methode is simpelweg niet meer in te loggen. Het is natuurlijk ook mogelijk om je account door een KPN Moderator te laten verwijderen, in dit geval moet je jezelf opnieuw registreren als je in de toekomst weer een vraag hebt.

Verder kan het hebben van een account absoluut geen kwaad 😉

Als je alsnog je account wilt laten verwijderen, wil je dan een seintje geven? Het is belangrijk om te realiseren dat deze actie niet ongedaan gemaakt kan worden.
Reputatie 7
Hey Mont, welkom op het KPN forum, jammer dat je ons ook meteen wilt verlaten. Als je jouw account wilt laten verwijderen, geef me hier even een teken. Dan ga ik dat voor je in orde maken! Ik hoor het graag 🙂
Reputatie 7
Hoi Mont, het is al een tijdje geleden. Ik heb nog geen bevestiging van je gehad dat je graag het account wilt verwijderen, laat je weten als ik nog wat voor je kan doen? 🙂

Ik wil graag het Forum weer verlaten. Kunt u dat voor me regelen. Het zou makkelijker zijn om dit de volgers ook zelf te kunnenlaten doen zoals je ook volger kunt worden.

Ik wil graag het Forum weer verlaten. Kunt u dat voor me regelen. Het zou makkelijker zijn om dit de volgers ook zelf te kunnenlaten doen zoals je ook volger kunt worden.

Hallo @Briggus , een moderator kan je account wel anonimiseren, maar niet verwijderen.

Gewoon niet meer reageren en in je profiel datgene aan- of uitvinken wat door jou gewenst is en opslaan.

Â