Beantwoord

KPN mail bounced vanuit Gmail

  • 6 March 2019
  • 10 reacties
  • 413 keer bekeken

Goedenavond, sinds vandaag bounced alle mail die ik vanuit gmail nar kpn adressen stuur. wxs, planet, kpnmail enz. Alle andere mailadressen gaan goed. Het gaat om mails zonder bijlagen dus te groot kan het niet zijn! Ik werk al jaren ook zakelijk met gmail en er is aan mijn kant niets veranderd. Sommige mailadressen kon ik tot op vandaag gewoon een mail sturen die ook ontvangen werd. Fijn als iemand een antwoord heeft!
icon

Beste antwoord door Marina_ 8 March 2019, 15:53

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Josevdl, Welkom op het forum. Goed dat je aangeeft dat er iets mis gaat met het versturen van je e-mails naar KPN e-mailadressen. Heb je ook al eens een bouncemail gehad waar wel een duidelijke reden in stond? Je zou hier onze afdeling Abuse voor kunnen benaderen. Je kunt ze e-mailen, en daarbij de volledige email inclusief header en onbewerkte mailadressen mee te sturen. Zij kunnen dan uitzoeken wat de reden is. Je kunt ze bereiken via het e-mailadres abuse@kpn.com
Dank, ik ga het proberen!
Beste Marina, deze mail, verzonden naar abuse@kpn.com krijg ik dus ook terug, wat nu?
Reputatie 7
Wat is dan de bounce reden die je terug krijgt?
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Josevdl, Net als wjb ben ik benieuwd wat de reden is van de mail die je terugkrijgt. Dan kunnen we kijken hoe we het anders gaan oplossen.
Beste Marina en wjb, hartelijk dank voor jullie reacties. Ik was te snel, het Abuseteam heeft mijn mail ontvangen en vanmorgen gereageerd.

Wat ik steeds terugkrijg is dit:

De reactie van de externe server was:
550 5.0.0 Mail rejected.

Ik ben benieuwd en hoop dat het snel opgelost is!
Reputatie 7
Badge +19
@Josevdl, Fijn dat ze vanochtend hebben gereageerd. Dan ga ik ervan uit dat ze je helpen met een oplossing. Wil je ons in dit topic op de hoogte houden? Ook als je nog vragen hebt, kun je ze uiteraard stellen in dit topic 🙂
Dank je wel Marina, doe ik!
Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen @Josevdl, Is er inmiddels een oplossing gevonden voor de e-mails die gebounced worden?
Reputatie 7
Badge +19
Ik heb geen bericht meer van je gehad. Ik ga ervan uit dat het is opgelost. Mocht je later nog vragen hebben, kom dan gerust bij ons terug!

Reageer