Beantwoord

KPN mail instellen op Apple iPad met iOS 11

• 7 augustus 2018
  • 3 reacties
  • 1901 keer bekeken

Voor de mensen die hun IPAD niet kunnen instellen op kpnmail.

Gan naar instellen kpnmail voor XS4all, volg hun werkwijze en verander XS4all in kpn.
Zo is het mij eindelijk gelukt
icon

Beste antwoord door Susan_ 8 augustus 2018, 13:34

Wat raar, normaal gesproken werken onze websites wel en het stappenplan voor e-mail instellen geeft stap voor stap aan wat er nodig is om je e-mail in te stellen. Waar precies ging dat mis? In ieder geval wel fijn dat een andere handleiding voor jou in dit geval de hulp en oplossing heeft geboden!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Goedenavond Bonte Piet, welkom op het Forum!

Bedankt voor je suggestie 🙂 Ik denk dat die uitleg aardig overeenkomt met ons eigen stappenplan voor het instellen van e-mail. En het verschil tussen POP3 en IMAP en de daarbij horende serverinstellingen staan ook in een tabel uitgelegd.

Mocht je hier nog andere vragen over hebben weet je ons te vinden!
KPN hulp op internet kon me niet helpen, de helpdesk verwees me naar een KPN telefoonwinkel en de link naar QUELP ( of zoiets ) gaf een wit scherm en niet thuis dus. Worden jullie wakker?
Reputatie 7
Badge +20
Wat raar, normaal gesproken werken onze websites wel en het stappenplan voor e-mail instellen geeft stap voor stap aan wat er nodig is om je e-mail in te stellen. Waar precies ging dat mis? In ieder geval wel fijn dat een andere handleiding voor jou in dit geval de hulp en oplossing heeft geboden!

Reageer