Beantwoord

KPN mail komt terecht in GMail

• 31 maart 2016
  • 11 reacties
  • 692 keer bekeken

Reputatie 3
Badge
hallo allemaal

ik krijg steeds mijn kpn mails in gmail

ik stuur ze niet actief door en gmail importeerd ze niet 

wie weet wat hier aan de hand is ?

groet

peter

Admin: Titel aangevuld

icon

Beste antwoord door Joran 31 maart 2016, 20:32

: Kun je eens inloggen in de Webmail en bij Instellingen (rechtsboven) > E-mail > Automatisch doorsturen controleren of jouw gmail-adres staat ingevuld?

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 3
Badge
hallo allemaal

ik krijg steeds kpn mails in gmail

gmail zoekt er niet naar  ( dat kun je in 'settings '  bekijken ) en kpn stuurt ze niet door ( import/accounts )

groet

peter

* Admin: titel aangepast zodat je bericht beter is te vinden + topic naar juiste categorie verplaatst

Reputatie 7
Heb je niet 'gewoon' je gmail adres opgegeven? Bv. bij het forum of MijnKPN.

Reputatie 3
Badge
petersteinmeije schreef op 31 mar '16 om 17:03uhallo allemaal

ik krijg steeds mijn kpn mails in gmail

ik stuur ze niet actief door en gmail importeerd ze niet 

groet

peter

ik begrijp het niet : beledigend taal gebruik/ geen KPN medewerker ? is dat een reactie op mijn vraag of op een andere vraag ?

Reputatie 7

PeterG schreef op 31 mar '16 om 17:17u

Heb je niet 'gewoon' je gmail adres opgegeven? Bv. bij het forum of MijnKPN.

Dit is gewoon een reactie op je vraag. Bovenstaande zou kunnen verklaren waarom je mails van kpn in je gmail krijgt.

beledigend taalgebruik / escaleren staat bij iedere reactie. Heeft niks met de inhoud van de reactie te maken. Op het forum helpen ook andere klanten van kpn die veel van het bedrijf weten.

Reputatie 3
Badge
een algemene mededeling dus 

en nee, ik weet welk adres ik gebruik

peter

Reputatie 7
Gebruik je jouw gmail email adres voor het forum? (Zie deze pagina.)

Reputatie 3
Badge
wjb schreef op 31 mar '16 om 17:51uGebruik je jouw gmail email adres voor het forum? (Zie deze pagina.)

waarom zou ik dat doen ? 

Reputatie 7
Weet ik niet, ik probeer te achterhalen waarom jij emails van KPN op jouw gmail binnen krijgt.

Wie is de afzender van die mails?

Plaats anders eens een screenshot van zo'n mail hier. Uiteraard wel eerst even persoonlijke info wegpoetsen.

Reputatie 7
Badge +27
: Kun je eens inloggen in de Webmail en bij Instellingen (rechtsboven) > E-mail > Automatisch doorsturen controleren of jouw gmail-adres staat ingevuld?

Reputatie 3
Badge
Joran schreef op 31 mar '16 om 20:32u@petersteinmeije: Kun je eens inloggen in de Webmail en bij Instellingen (rechtsboven) > E-mail > Automatisch doorsturen controleren of jouw gmail-adres staat ingevuld?

dank je Joran

daaraan had ik tenminste iets; het was ingeschakeld ( naar gmail ) en nu niet meer 

vraag: was webmail de nog enig over gebleven account die het nog kon door sturen of zoiets ? ( je merkt ik ben geen expert ! )

Reputatie 7
Badge +27
Ja, in principe wel. Als je een los e-mailprogramma gebruikt (dus niet de webmail), kun je daar ook instellen dat mail doorgestuurd moet worden. De snelste manier om te testen is door jezelf een mail te sturen ;)

Reageer