Beantwoord

KPN mail toevoegen in outlook applicatie

  • 30 July 2019
  • 4 reacties
  • 317 keer bekeken

Hallo allemaal,

Ik heb net een nieuwe pc met Windows 10 geïnstalleerd en heb net mijn office 365 pakket geïnstalleerd.
Ik wou net zoals mijn vorige pc mijn KPN-mail toevoegen in de Outlook applicatie. Ik heb keurig de stappen doorlopen (zie screenshot onderin) maar ik krijg steeds dezelfde foutmelding. Ik heb naar andere forums gekeken maar de instellingen komen overeen. Iemand van jullie misschien een idee?

icon

Beste antwoord door Noordzee 2 August 2019, 14:08

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hier zie ik niets gek staan.

Je kan dit is proberen bij uitgaande e-mail:
  • Ondersteunt het apparaat STARTTLS niet gebruik dan SSL poort 587 ( niet 465)
En heb je hier nog wat aan?:
  • Controleer via https://blacklist.kpnmail.nl of het e-mail adres niet geblokkeerd is.
  • Log in op de uitgaande server met dezelfde gebruikersnaam en wachtwoord combinatie die je ook voor de webmail gebruikt.
  • Bij niet mobiele apparaten moet er bij de geavanceerde instellingen het vinkje bij wachtwoordverificatie aan staan!
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @juanlito, Welkom op het forum. Gek dat je aan de hand van deze instellingen je e-mailadres niet kan toevoegen aan Outlook. Ik zie namelijk geen bijzonderheden aan de instellingen die je hier hebt geplaatst. Maakte je op je oude PC ook gebruik van Outlook 365? Hopelijk heb je nog iets aan het advies van Noordzee.
Reputatie 7
Badge +19
@juanlito, In een ander topic werd dit advies gebruikt om het probleem op te lossen. Het gaat over Outlook 2016, maar het hielp de klant om weer gebruik te maken van Outlook 365.
Reputatie 7
Badge +19
Ik heb niets meer van je gehoord @juanlito . Mocht je later nog vragen hebben, dan hoor ik het graag.

Reageer