Beantwoord

KPN mailadressen in Outlook 365 op MacBook

  • 29 November 2020
  • 2 reacties
  • 29 keer bekeken

Reputatie 1

Ik heb vorig jaar deze vraag ook al eens gesteld. Wat ik vreemd vind is dat het probleem een tijdje is weg geweest (gevolg van een of andere update voor Catalina?), maar in een vergelijkbare vorm weer terug is.

Opvallend is dat mijn adressen in gmail, outlook.com,  iCloud.com en via sharepoint online-Outlook365 allemaal prima werken alleen mijn adressen in planet.nl  en kpnmail.nl niet.  Het is daarmee voor mij een KPN-probleem. Het opnieuw ingeven van mijn password -wat vorige jaar elke keer tijdelijk (!!) het probleem oploste-  werkt nu niet.

Wie helpt

 

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 3 December 2020, 13:35

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Hoi @sjra5854 . Toevallig was ik ook de moderator die in je andere topic gereageerd heeft.

Helaas zijn mijn  middelen nog steeds heel beperkt. Voor ons is leidend: werkt jouw e-mail adres goed via de webmail, dan is alles aan onze kant 'goed’.

Is dat bij jou het geval? 

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.