Beantwoord

KPN-mailserver SPAM

  • 14 augustus 2017
  • 5 reacties
  • 232 keer bekeken

Ik merkte vandaag (14/08/2017) dat de server van KPN-webmail allerlei berichten, die mij hadden moeten bereiken, als Spam sorteert. Hoe komt dat en is dit van tijdelijke aard?
icon

Beste antwoord door RobinFlikkema 8 november 2017, 11:00

Doorsturen naar abuse@kpnmail.nl (inclusief headers) en aangeven dat jij dit geen spam vind. Dan kan het spamfilter daarmee getraind worden.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +22
Hoi Highstreets, welkom terug op het forum! Dat is inderdaad niet de bedoeling natuurlijk. Omdat er problemen zijn met onze spamfilters, wordt er een en ander getest met de afstelling van deze filters. Helaas worden hierdoor soms berichten onterecht als spam gemarkeerd.
Bedankt voor jouw reactie, maar toch wel héél vreemd Justin.
Die mensen die dat "testen" zijn dan géén professionals.
In de spam zat nota bene een factuur van KPN!
Ik heb dezelfde ervaring met onterecht aangemerkte SPAM mails. Excuses OK , maar mijn vraag is meer hoe kan dit hersteld/verbeterd worden?
Reputatie 7
Badge +30
Doorsturen naar abuse@kpnmail.nl (inclusief headers) en aangeven dat jij dit geen spam vind. Dan kan het spamfilter daarmee getraind worden.
Robin, bedankt voor de reactie. Ga ik doen, ben benieuwd naar het resultaat

Reageer