Waarom moet ik via dit forum zelf "uitvinden" dat ook freeler hetzelfde probleem heeft als planet?
Al een maand geleden begon dit probleem ook bij freeler, maar loste het ook weer na een tijdje op. Na de eerste keer heb ik uitvoerig gebeld met een KPNmedewerker. Hij kon mij niet helpen en adviseerde mij webmail te gebruiken óf Apple te bellen...... dat snapte ik niet, bovendien was het probleem weg na een dag. Maar sinds vrijdag 7 sept. kreeg ik die foutmelding continue: Dus:
Serveridentiteit niet gecontroleerd,
De identiteit van 'pop3.freeler.nl' kan niet worden gecontroleerd door Mail
-en bij details staa:t 'pop.hetnet.nl' (verstrekt door KPN) Niet vertrouwd, verloopt 07-09-19 13:20:10
Dit was dus de derde keer binnen één maand, ten einde raad dus maar eens op het forum gekeken ! En Planet bleek hetzelfde probleem te hebben.
Zo"n simpel advies hoort mi. de KPNmedewerker te weten........