Vraag

KPN medewerker niet op de hoogte van probleem “Serveridentiteit niet gecontroleerd"

• 10 september 2018
  • 2 reacties
  • 361 keer bekeken

Waarom moet ik via dit forum zelf "uitvinden" dat ook freeler hetzelfde probleem heeft als planet?
Al een maand geleden begon dit probleem ook bij freeler, maar loste het ook weer na een tijdje op. Na de eerste keer heb ik uitvoerig gebeld met een KPNmedewerker. Hij kon mij niet helpen en adviseerde mij webmail te gebruiken óf Apple te bellen...... dat snapte ik niet, bovendien was het probleem weg na een dag. Maar sinds vrijdag 7 sept. kreeg ik die foutmelding continue: Dus:
Serveridentiteit niet gecontroleerd,
De identiteit van 'pop3.freeler.nl' kan niet worden gecontroleerd door Mail
-en bij details staa:t 'pop.hetnet.nl' (verstrekt door KPN) Niet vertrouwd, verloopt 07-09-19 13:20:10

Dit was dus de derde keer binnen één maand, ten einde raad dus maar eens op het forum gekeken ! En Planet bleek hetzelfde probleem te hebben.
Zo"n simpel advies hoort mi. de KPNmedewerker te weten........

2 reacties

Reputatie 5
Badge +6
"en bij details staa:t 'pop.hetnet.nl' (verstrekt door KPN) Niet vertrouwd, verloopt 07-09-19 13:20:10"
pop.hetnet.nl aanpassen naar pop.kpnmail.nl
Reputatie 7
Badge +14
Hallo Jozagma, welkom op het KPN forum! Daar zijn wij ook voor: het vinden van antwoorden op je vraag! Ik ben blij te lezen dat dat gelukt is 😃 Jammer dat mijn collega's van de klantenservice het niet konden vertellen. Ik zie dat je POP3 gebruikt, dit certificaat is recentelijk bijgewerkt inderdaad. Heb je inmiddels je e-mail instellingen van je mail overgezet naar IMAP? Of maak je nog gebruik van POP3? Voor het instellen van je mail kan je op deze pagina terecht: Hoe stel ik e-mail in voor Windows PC of Apple Mac?. Als je nog vragen hebt, laat het hier weten. De community helpt je hier graag 🙂

Reageer