KPN slordig bij vraag over verwijderen mailadres na overlijden

  • 2 January 2019
  • 7 reacties
  • 100 keer bekeken

Mijn man is 18 maanden geleden overleden en ik ontvang nog steeds mails en spam op zijn mailadres. Ik heb hier over gebeld maar het probleem wordt niet opgelost en ik vind dit erg naar. Afgelopen vrijdag heb ik maar weer een keer gebeld en ik zou teruggebeld worden. Heb wederom niets vernomen. Is dit nu zo moeilijk?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Beste @corels, welkom! Wat ontzettend vervelend, dit. Excuses hiervoor 😞. Zou je je forumprofiel willen updaten met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Dan help ik je graag verder.
Dat heb ik gedaan
Reputatie 7
Badge +30
Bedankt! Ik zie dat er 29 december een ticket voor je aangemaakt is. Normaliter wordt er dan binnen 5 werkdagen contact opgenomen. Dat zou betekenen dat je de 7e uiterlijk bericht moet krijgen. Zou je dat nog even af willen wachten? Mocht het dan toch nog niet opgepakt zijn, maak ik opnieuw een ticket voor je aan.
Reputatie 7
Badge +30
Heb je inmiddels iets vernomen? Als ik nog iets voor je kan doen, laat het me gerust weten.
Nee hoor ik heb nooit meer iets vernomen van de KPN. Na dit bericht heb ik er maar weer een week overheen laten gaan maar het is nog steeds stil. Ik heb maar weer een klacht geplaatst op het forum. Ik denk dat het niet belangrijk voor hen is.
Nee hoor ik heb nooit meer iets vernomen van de KPN. Na dit bericht heb ik er maar weer een week overheen laten gaan maar het is nog steeds stil. Ik heb maar weer een klacht geplaatst op het forum. Ik denk dat het niet belangrijk voor hen is.
Reputatie 7
Badge +30
Ik zie inderdaad dat er nu een tweede topic is, waarin je in gesprek bent met mijn collega @Bart_ . Dan sluit ik dit topic, want anders gaan er zaken door elkaar lopen. Hopelijk wordt het snel opgelost, want dit is natuurlijk absoluut niet wenselijk. Nogmaals mijn excuses hiervoor.