Beantwoord

KPN webmail inloggen

  • 11 October 2020
  • 2 reacties
  • 1289 keer bekeken

Reputatie 1

Na inloggen vraagt webmail steeds om wachtwoord

Op het scherm verschijnt; 

Sessie verlopen, opnieuw aanmelden

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Danny 19 October 2020, 11:56

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 2
Badge +5

Hi @R.Jorritsma

Dit klinkt als een probleem met de cookies of cache in jouw browser. Je kunt dit oplossen door de cookies en de cache even te verwijderen. Hier lees je hoe dit doet voor Google Chrome, hier voor Mozilla Firefox en hier voor Microsoft Edge. Start de browser even opnieuw op wanneer je dit gedaan hebt. Als het goed is kun je daarna weer inloggen!

Mocht dit onverhoopt niet het geval zijn, wil je dan laten weten of het wel via een ander apparaat lukt? Kun je dan ook je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan kan ik even mee kijken. 

Reputatie 2
Badge +5

We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!

Reageer