Beantwoord

OPGELOST - KPN webmail zegt dat wachtwoord fout is

  • 31 January 2020
  • 39 reacties
  • 1569 keer bekeken

Badge

Mijn vrouw en ik kunnen beiden niet meer inloggen op KPN webmail.

We krijgen de volgende melding: Deze gebruikersnaam en/of wachtwoord is niet bekend.

Zeker wetende dat we geen foutieve gegevens hebben ingevuld, neem ik aan dat er een storing is bij KPN webmail?

icon

Beste antwoord door Nadia 31 January 2020, 17:05

Bekijk origineel

39 reacties

van het een op het andere moment kan ik niet meer inloggen op de webmail, gebruikersnaam/wachtwoord onbekend. Uur geleden nog wel.

Is er een storing of iets anders aan de hand?

 

Bij opvragen nieuw wachtwoord wordt er een link naar mijn email gestuurd waar ik dus niet meer inkom??

Hoe kan ik dit oplossen?

Admin: topic verplaatst

 

Reputatie 3
Badge +3

Er is inderdaad een (landelijke) storing. KPN schat dat eind van de middag de storing is opgelost.

Admin: post verplaatst

Ooh, mooi dank je wel Sluisie81 ! Dan hoef ik me geen zorgen te maken!

Admin: post verplaatst

krijg alleen de melding inloggen mislukt serverwachtwoord is gewijzigd.

 

storing?

Admin: topic verplaatst 

Reputatie 3
Badge +3

Er is inderdaad een "landelijke" storing.

Verwachting van KPN dat deze eind van de middag is opgelost.

Admin: post verplaatst

Reputatie 3
Badge +3

Klopt! Er is inderdaad een "landelijke" storing. Verwachting van KPN dat dit eind van de middag is opgelost.

Reputatie 7

Daar lijkt het wel op.

Overigens kan je met een mailcliënt zoals Outlook of Windows Mail nog wel gewoon je mail lezen en beantwoorden.

Het lukt mij ook niet meer om in te loggen bij KPN webmail op mijn planet.nl mailadres. Geeft steeds het volgende aan: "Deze gebruikersnaam en/of wachtwoord is niet bekend". Ben er echter zeer zeker van dat mijn mail adres en wachtwoord correct zijn.

Mvg Frank

Admin: topic verplaatst

Reputatie 3
Badge +2

Sinds vandaag kan ik geen mail meer ontvangen op beide e-mailadressen.

Contact met de server is er niet, de foutmelding is Temporary authentication failure met daarbij Mailserver pop.kpnmail.nl antwoordde: Account is temporarily unavailable.

Daarna kan ik een nieuw wachtwoord en gebruikersnaam invullen maar dat helpt niet.

 

landelijke storing lees ik maar dan met mobiel bellen, niets over mail.

Nu wil in inloggen in de webmail, maar ook dat gaat niet.

Het zegt mij Deze gebruikersnaam en/of wachtwoord is niet bekend. Wachtwoord vergeten? Klik op 'Wachtwoord vergeten'.

Nou, wachtwoord is niet vergeten, gebruikersnaam is zoals altijd.

whats gebeurt?

Admin: topic verplaatst

 

Reputatie 7

Je bent niet de enige (klik), er is een landelijke storing.

Admin: post verplaatst

Reputatie 7

Er is momenteel een landelijke storing.

Admin: post verplaatst

Reputatie 7
Badge +21

Daar lijkt het wel op.

Overigens kan je met een mailcliënt zoals Outlook of Windows Mail nog wel gewoon je mail lezen en beantwoorden.

Dat laatste werkt bij mij ook niet meer. Outlook op PC maar ook de mailclient(en) op Samsung telefoon én tablet kunnen geen verbinding meer maken met de mailservers.

Is er een STORING IN REGIO 4532mb?

Admin: topic verplaatst 

Reputatie 7

Daar lijkt het wel op.

Overigens kan je met een mailcliënt zoals Outlook of Windows Mail nog wel gewoon je mail lezen en beantwoorden.

Dat laatste werkt bij mij ook niet meer. Outlook op PC maar ook de mailclient(en) op Samsung telefoon én tablet kunnen geen verbinding meer maken met de mailservers.

Vanaf mijn Android tablet en telefoon kan ik met Outlook gewoon mails versturen.

Het lijkt er overigens wel op dat er geen mails binnen komen.

Reputatie 7
Badge +11

Welkom @Gebruiker510 

 

Er is een landelijke storing met de email zie https://forum.kpn.com/e-mail-10/kpn-webmail-zegt-dat-wachtwoord-fout-is-489038

Admin: post verplaatst

Er is een landelijke storing.

Heb al een paar keer last gehad van die problemen met inloggen de afgelopen weken.

Reputatie 3

Excuus voor het kapen van dit topic, maar geldt dit ook voor mail via outlook 2019? Krijg nu ook de vraag om mijn wachtwoord in te vullen maar de vraag komt terug.

Mvg,

Peter

Admin: post verplaatst

Vanmorgen geen problemen om webmail toegang te verkrijgen.

nu bovenstaande foutmelding.

 

graag met spoed oplossen.

 

Hugo Matabadal

06-********

Admin: topic verplaatst naar centraal topic

Reputatie 7
Badge +11

Welkom @Hugo1969 

Er is landelijke storing

https://forum.kpn.com/e-mail-10/kpn-webmail-zegt-dat-wachtwoord-fout-is-489038

 

Haal svp je telefoon nr weg

Druk op de 3 puntjes rechts en kies bewerk

Admin: post verplaatst

Momenteel weer geen toegang tot mijn planet.nl mailboxen. imap geeft aan dat er niet ingelogtd kan worden.

Als ik via mijn KPN inlog verschijnt de melding "e-mailbox tijdelijk niet beheerbaar”

Hebben meer mensen hier last van?

Er is geen storing bekend

Admin: topic verplaatst

Reputatie 7
Badge +21

Dat klopt @wjb, het versturen van mail vanuit Outlook lukt mij ook. Maar daar blijft het bij, er komt niets binnen.

Reputatie 2
Badge

Ja, ik ook. Geeft hier aan dat username password niet kloppen, maar daar is niks aan veranderd. 

Webmail: zelfde verhaal. 

Admin: post verplaatst

Reputatie 3
Badge +3

@peter.brit lees in meerdere topics dit probleem.

Zoals je waarschijnlijk wel gehoord hebt heeft KPN storing. Zowel telefonie als mail blijkt.

Admin: post verplaatst

Er is een landelijke storing momenteel.

Admin: post verplaatst

Reageer