Vraag

kpnmail toevoegen aan outlook

  • 2 February 2019
  • 6 reacties
  • 1475 keer bekeken

  • Nieuwkomer
  • 0 reacties
Ik heb het hele KPN-stappenplan gevolgd om mijn kpnmailadres in outlook van Windows 10 toe te voegen, maar blijf steeds de melding krijgen dat het account niet kan worden geopend en mogelijk het wachtwoord bijgewerkt moet (is gebeurd) of dat ik het account moet machtigen om te synchroniseren(is gebeurd).
Maar ik blijf de foutmelding krijgen

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Bedoel je nu toevoegen in de mailcliënt Outlook of toevoegen in de mailcliënt die standaard bij Windows 10 meegeleverd wordt?
Plaats eens een screenshot van die foutmelding die je krijgt.
Hallo @Oel ,
heb je de e-mailfunctie wèl aanstaan in Windows 10 bij de instellingen, anders krijg je ook dat soort (fout)meldingen?
Reputatie 7
heb je de e-mailfunctie wèl aanstaan in Windows 10 bij de instellingen, anders krijg je ook dat soort (fout)meldingen?
E-mailfunctie aanstaan in Windows 10 bij de instellingen, je bedoelt het toegang verlenen van apps tot jouw mail?

heb je de e-mailfunctie wèl aanstaan in Windows 10 bij de instellingen, anders krijg je ook dat soort (fout)meldingen?E-mailfunctie aanstaan in Windows 10 bij de instellingen, je bedoelt het toegang verlenen van apps tot jouw mail?

Hallo @wjb ,
inderdaad dat bedoel ik,zie schermafbeelding:

Reputatie 7
Badge +30
Beste @Oel, welkom! Is het inmiddels gelukt? Zo nee, wil je inderdaad een screenshot plaatsen? Dan kunnen we beter zien waar het precies mis gaat. Als je gewoon via de webmail inlogt, lukt dat wel?
Reputatie 7
Badge +30
Je hebt niet meer gereageerd, is het inmiddels gelukt? Als je nog hulp wenst, laat het gerust weten!