Beantwoord

kpnxchange.com meld dat mailbox (bijna) vol is

  • 7 January 2019
  • 4 reacties
  • 496 keer bekeken

kpnxchange.com meld dat mijn mailbox (bijna) vol is

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Marina_ 8 January 2019, 15:35

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hallo Gelder2019,

Ik heb zelf dit probleem een paar jaar geleden ook gehad via kpnmail.

Toen bleek het te liggen aan de cloud. Al mijn mails kwamen ook terecht in de cloud en na een aantal jaar flink mailen is de cloud dan vol. De oplossing was om de koppeling met de cloud te verwijderen. Mijn e-mail wordt nu niet meer opgeslagen in de cloud.

Ik kwam daar uiteindelijk achter door aardig wat speurwerk op internet.
Dank je Noordzee, dit is mijn probleem niet. Ik maak geen gebruik van de cloud. Toch hartelijk dank voor je reactie !! Ik zal het moeten doen door veel mail te verwijderen of te kopiëren naar een aparte map en dan te verwijderen.
Reputatie 7
Badge +19
Goedemiddag @Gelder2019 , Waar krijg je de melding op te zien?. Gaat het om Webmail van KPN? In dat geval kan je via Instellingen (linksboven) kiezen voor e-mail. Je krijgt dan een zwarte balk te zien met het % hoe vol je mailbox zit. Je kan altijd je verzonden items, spam en verwijderde items leegmaken om zo een klein beetje ruimte te maken. En je inbox bij langs gaan, wat moet blijven en wat eventueel weg kan!

Gaat het om een ander e-mailprogramma wil je dan even een terugkoppeling sturen met welk e-mailprogramma dat precies is? Outlook (welke versie), Mozilla Thunderbird of Gmail of nog een andere? Dan zoek ik graag met je mee hoe je het daar kan inzien en op kan lossen.
Reputatie 7
Badge +19
Ik heb geen reactie meer van je gezien @Gelder2019, dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!

Reageer