Beantwoord

login in e-mails

  • 26 November 2019
  • 5 reacties
  • 49 keer bekeken

Ik krijg steeds mails  dat ik opnieuw moet inloggen. Id. Ik vertrouw dat niet. Laatste mail kan ik ook niet verwijderen.  

icon

Beste antwoord door PeterG 27 November 2019, 08:39

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Mails van …. ?

Waarop moet je dan inloggen volgens die mails?

De laatste mail kon niet worden geopend. Ik durf niet op inloggen te drukken. Kon niet zien van wie de mail was.

Ik kan er met zo weinig informatie weinig over zeggen.

Maar druk i.i.g. nóóit in een mail op een link waarin iets gezegd wordt als ga hier naar uw inlogpagina / persoonlijke omgeving /. Of klik hier om uw gegevens te controleren.
Zoals jij het uitlegt klinkt het als phishing.

Je weet zelf over het algemeen prima waar je accounts hebt en open dan een nieuw venster/tabblad en voer zélf de link in van de dienst waar je in wilt loggen.

Hoi @Pieterkars . Welkom op het forum.

Ik sluit me volledig aan bij het antwoord van @PeterG . Als je het niet vertrouwd gewoon weggooien en zeker nooit inloggen. Mits het van een instantie is waarvan je expliciet zelf hebt aangegeven deze informatie te willen ontvangen. 

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog andere vragen hebben, stel ze gerust.