Beantwoord

MAC e-mailproblemen.

  • 25 November 2019
  • 4 reacties
  • 75 keer bekeken

mijn kpn mail komt al twee maanden niet meer binnen op de mac,service desk gebeld team viewer aangehad,uiteindelijk krijg ik te horen dat het een storing is binnen KPN.

ik krijg weel mn mail binnen op mijn Iphone8 .

het duurt nu wel erg vind u niet ?

 

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 28 November 2019, 15:10

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

ik kan overgens wel versturen ,maar niet ontvangen ! wat ik al eerder vertelde de instellingen staan goed.

met service desk nagelopen. 

Reputatie 7
Badge +30

Hey Ron, welkom! Ik heb zojuist ook op je gereageerd in het nieuwe webmail topic. Heel vervelend dat de mail niet binnenkomt op de Mac. We hebben in september onze certificaten vernieuwd, een vereiste vanuit veiligheidsoverwegingen. Sinds dat moment geven sommige mailprogramma's wat problemen. Je leest er meer over in dit topic. Het lijkt alsof die niet overweg kunnen met het nieuwe certificaat. Echter, dat is niet een probleem waar wij wat aan kunnen doen. Dat is een probleem van het mailprogramma dat je gebruikt op de mac. Mail komt immers wel binnen op de webmail en in andere mailprogramma's.

We zien dat specifiek Outlook vaker problemen geeft. Kijk of er updates beschikbaar zijn, zowel voor Outlook als voor je Mac, dat helpt vaak. 

Reputatie 7
Badge +21

Sorry @Erik_ dat ik me er even mee bemoei, maar die link via insided.com werkt hier aan de “voorkant” niet.

Deze werkt beter: Mogelijke problemen met e-mail (server reageert niet, inloggegevens kloppen niet)

Reputatie 7
Badge +30

Juist dank voor het bemoeien, Ruud :) Ik klik af en toe op de verkeerde dingen als ik een linkje kopieer, dan is het alleen maar goed als iemand dat even opmerkt.