Mijn planet iMap account werkt niet meer.
Er wordt mij gevraagd om het "voorvoegsel pad" in te vullen als ik op "geavanceerd" druk . Ik had hier eerder gelezen dat dat "INBOX" was, maar mijn account blijft buiten werking. Hoe los ik dit op?
Welkom @marlies2 ! Dit zijn gegevens die je normaal gesproken niet hoeft in te vullen. Ik weet ook niet waarom daar om gevraagd wordt.
De enige gegevens die belangrijk zijn, zijn de volgende:
Inkomende server: imap.kpnmail.nl SSL aanvinken en poort 993 invullen
Gebruikersnaam: KPN e-mailadres invullen
Wachtwoord: KPN wachtwoord invullen
Uitgaande server: smtp.kpnmail.nl TLS (of SSL voor oudere apparaten) aanvinken en poort 587 invullen
Gebruikersnaam: KPN e-mailadres invullen
Wachtwoord: KPN wachtwoord invullen
Kun je controleren of de rest van de instellingen hiermee overeen komen? Het voorvoegsel pad mag je leeg laten.
De enige gegevens die belangrijk zijn, zijn de volgende:
Inkomende server: imap.kpnmail.nl SSL aanvinken en poort 993 invullen
Gebruikersnaam: KPN e-mailadres invullen
Wachtwoord: KPN wachtwoord invullen
Uitgaande server: smtp.kpnmail.nl TLS (of SSL voor oudere apparaten) aanvinken en poort 587 invullen
Gebruikersnaam: KPN e-mailadres invullen
Wachtwoord: KPN wachtwoord invullen
Kun je controleren of de rest van de instellingen hiermee overeen komen? Het voorvoegsel pad mag je leeg laten.
Vreemd dit. Over deze foutmelding is erg weinig te vinden. Kun je controleren of dit e-mailaccount het wel goed doet op de KPN Webmail? Als dat het geval is, kun je dan het account eens verwijderen en opnieuw instellen in Mail?
Dank je Joran, webmail werkt naar behoren. Als ik heel veel zin heb dan ga ik iMap verwijderen en opnieuw installeren. Mijn Planetpop account en ICloud werken gewoon, dus mijn mail krijg ik wel binnen.
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.