Beantwoord

mail aan @hetnet.nl komen niet meer aan

  • 9 juli 2020
  • 5 reacties
  • 77 keer bekeken

verschillende klanten hebben nog een @hetnet.nl adres, maar ik krijg de volgende foutmelding:

 

cpsps-ews18.kpnxchange.com heeft uw bericht naar de volgende e-mailadressen geweigerd:

…...@hetnet.nl (…….@hetnet.nl)
Er is een probleem opgetreden tijdens het afleveren van uw bericht bij dit e-mailadres. Verzend het bericht opnieuw.

cpsps-ews18.kpnxchange.com gaf deze fout:
Mail rejected.





 

Diagnostische gegevens voor beheerders:

Bronserver: AM7P194MB0771.EURP194.PROD.OUTLOOK.COM

…..@hetnet.nl
cpsps-ews18.kpnxchange.com
Remote Server returned '550 5.0.0 Mail rejected.'

icon

Beste antwoord door RBxx 9 juli 2020, 11:13

Hallo @Spoppe10 

De melding 550 5.0.0 Mail rejected betekent dat het KPN spamfilter jouw mail als Spam bestempelt en daarom weigert. De verzender ontvangt dan een “bounce” bericht met deze melding.

Neem contact op met KPN Abuse (de beheerders van het KPN spamfilter) via abuse@kpn.com 

Zij zullen dit dan onderzoeken/oplossen.

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Spoppe10 

De melding 550 5.0.0 Mail rejected betekent dat het KPN spamfilter jouw mail als Spam bestempelt en daarom weigert. De verzender ontvangt dan een “bounce” bericht met deze melding.

Neem contact op met KPN Abuse (de beheerders van het KPN spamfilter) via abuse@kpn.com 

Zij zullen dit dan onderzoeken/oplossen.

Bedankt,

 

ga ik doen.

Reputatie 6
Badge +11

Hoi @Spoppe10, ik zie dat je al op weg bent geholpen. Heb je al een reactie van Abuse ontvangen?

lijkt helemaal opgelost nu, bedankt!

Reputatie 6
Badge +11

Top! Bedankt voor de terugkoppeling. 

Mocht er nog eens iets zijn, laat het dan vooral weten. 

Reageer