Beantwoord

Mail automatisch doorsturen instellen

  • 12 September 2019
  • 4 reacties
  • 4833 keer bekeken

Reputatie 1
Ik heb zojuist ingesteld dat mijn KPN webmail wordt doorgestuurd naar mijn Gmail adres. Ik kreeg op dezelfde pagina een bevestiging dat dit is geregeld.
Maar als ik dit uitprobeer door een mail te sturen naar mijn KPN adres zie ik dat niet in mijn gmail; ook niet na een half uur.
Vroeger gebruikte ik dit ook en was de mail binnen een minuut binnen bij gmail.
Is het instellen van de doorzending vertraagd?
icon

Beste antwoord door RBxx 16 September 2019, 19:30

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hoe/waar heb je dat ingesteld? Via Webmail -- instellingen -- E-mail -- automatisch doorsturen ?
Ik gebruik ook automatisch doorsturen (niet naar Gmail) en ervaar geen vertraging.
Geen typefoutje gemaakt in het e-mailadres?
Reputatie 7
Badge +30
Hallo @Teunjannie, welkom! Vervelend dat het dan niet lukt! Ik ben ook benieuwd naar een antwoord op de vragen die Ruud stelt. Is het met zijn tips inmiddels gelukt? Als we nog iets voor je kunnen doen, laat het gerust weten.
Reputatie 7
Badge +21
Hallo @Teunjannie Je hebt toch wel op de knop "Opslaan" gedrukt?
Afhankelijk van de scherm-instellingen valt die misschien net buiten beeld.

Reputatie 1
Dag, fout was idd dat ik "opslaan" niet had gezien.
Gaat nu redelijk goed; redelijk omdat niet alles wordt doorgestuurd: als ik van mijn gmail adres een mail stuur naar mijn KPN adres komt het wel binnen in web mail, maar wordt niet teruggestuurd naar mijn gmail account ( ook niet in Spam). Deze controle ging een paar maand geleden nog wel goed.
Ook sommige mails van anderen worden niet doorgestuurd; heb nog niet kunnen uitzoeken welke wel , welke niet en waardoor.
Kom er op terug.
Dank voor de reacties.
Teun