Mijn gehandicapte zwager moest om technische redenen over op Delta, maar behoudt om administratieve redenen voorlopig nog zijn stokoude adres bij KPN dat eindigt op
Hij is gewend aan de mail-app in Windows-10 en wil niet graag over op webmail.
Inkomende mail gaat via server pop.hetnet.nl:110:0
Uitgaande mail via smtp.hetnet.nl:25:0 (met authenticatie vereist).
SSL is niet ingeschakeld voor in en uit.
Post wordt nog steeds ontvangen, maar hij kan niet meer beantwoorden / verzenden (blijft hangen in concepten).
Ik heb veel andere server-instellingen geprobeerd, maar niets werkt.
Weet niet wat ik nog meer kan aanpassen, dus graag een gouden tip.
PS: als ik zijn KPN-account in de mail-app verwijder, verdwijnen ook alle oude mails. Maar ik neem aan dat ze dan nog wel via webmail beschikbaar blijven. En als ik dan zijn account weer opnieuw in de app invoer, wordt dan zijn inbox weer gevuld met dezelfde mail die ook op webmail staat?
Beste antwoord door Nick83
Bekijk origineel