Beantwoord

Mail blijft zichtbaar in Webmail

  • 5 maart 2014
  • 3 reacties
  • 2841 keer bekeken

Als ik via Outlook berichten verwijder zie ik ze later nog wel terug in de Webmail.

Dit is gebeurt na een nieuwe installatie van Windows/Office pakket op mijn PC.

Ik heb al lopen zoeken maar kan niet vinden waar dit inzit.

m.vr.gr

Arthur van Holst

icon

Beste antwoord door Vinod76 5 maart 2014, 08:58

Dat is een setting in Outlook. Afhankelijk van de Outlook versie (ik ga even uit van Outlook 2010 Engelstalig);

- File (of Bestand)

- Account Settings

- In het E-mail tab selecteer je de ingestelde mailbox en klik je op Change

- Er opent weer een nieuw venster (Change account), hier verander je niets

- Klik rechtsonder op More settings

- Wederom een nieuw venster; ga hierin naar het laatste tabje genaamd Advanced

- Op deze tab staat hoogstwaarschijnlijk het default vinkje aan onder Delivery (onderin). Zet deze uit en je mailberichten zullen niet meer achterblijven op de mailserver van KPN.

Let wel; je hebt dan geen achtervang meer voor je ingekomen mailberichten. Eenmaal verwijderd in Outlook betekent dan ook dat het bericht echt verwijderd is.

Succes!

Bekijk origineel

3 reacties

Dat is een setting in Outlook. Afhankelijk van de Outlook versie (ik ga even uit van Outlook 2010 Engelstalig);

- File (of Bestand)

- Account Settings

- In het E-mail tab selecteer je de ingestelde mailbox en klik je op Change

- Er opent weer een nieuw venster (Change account), hier verander je niets

- Klik rechtsonder op More settings

- Wederom een nieuw venster; ga hierin naar het laatste tabje genaamd Advanced

- Op deze tab staat hoogstwaarschijnlijk het default vinkje aan onder Delivery (onderin). Zet deze uit en je mailberichten zullen niet meer achterblijven op de mailserver van KPN.

Let wel; je hebt dan geen achtervang meer voor je ingekomen mailberichten. Eenmaal verwijderd in Outlook betekent dan ook dat het bericht echt verwijderd is.

Succes!

Reputatie 5
Badge +7
Hallo Arthur,

Heeft het bovenstaande antwoord je geholpen? Je kunt dit ook op deze pagina terugvinden bij punt 13. Mocht je verdere vragen hebben, hoor ik het graag!

Met vriendelijke groet,

Jeroen

Ja, Reuze bedankt.

Is nu opgelost.

Groetjes

Arthur

Reageer