Beantwoord

Mail doorsturen van een Telfort naar een KPN e-mailadres mogelijk?

  • 24 November 2022
  • 6 reacties
  • 169 keer bekeken

ik had graag een stappenplan om mijn telfortmailadres door te sturen naar het kpnmailadres

icon

Beste antwoord door GeSp 24 November 2022, 14:52

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @Harleydick 

 

Dat is als volgt in te stellen, je logt eerst met je Telfort e-mailadres in op webmail.

Dan ga je naar Instellingen via het radertje rechts bovenin, dan aan de linkerkant naar E-mail kiezen en dan Automatisch doorsturen aanklikken.

Die zet je aan met het schuifje en je vult daaronder het e-mailadres in waar je mail naartoe moet, dan op Wijzigingen doorvoeren klikken.

 

 

Ik wil mij email adres ***@telfort.nl door sturen naar ***@kpnmail.nl
 

Admin: e-mailadressen verborgen i.v.m. privacy en samengevoegd met je al bestaande topic

Reputatie 7
Badge +10

@Harleydick 

Je kunt ook vragen om jouw Telfort emailadres te laten overzetten naar jouw xxxx@kpnmail.nl account. Dit is veel makkelijker dan doorsturen.

een vraagje via klantenservice ?

Hallo @Harleydick als het goed is, is bij de automatische overgang van TFT naar KPN je TFT-account je hoofdaccount geworden bij KPN  en is je zelfgemaakte @kpnmail.nl account een alias die eronder hangt, dan heeft doorsturen dus geen zin.

Alleen als je een ‘echt’ kpnmail-account hebt aangemaakt naast je TFT-account heeft doorsturen zin.

Want dan heb je echt 2 verschillende accounts.Kijk dat eerst eens na.

 

 

Reputatie 7
Badge +10

een vraagje via klantenservice ?

Dat kun je via de KPN klantenservice ( tel. 0800 - 0402 ) doen, maar ook via dit forum.

Gaat het hier om een Telfort account of om een Telfort email alias ? Dit maakt uit voor de te volgen procedure.