Beantwoord

Mail geweigerd

  • 15 March 2019
  • 1 reactie
  • 692 keer bekeken

smtp; 550 5.0.0 Mail rejected

Krijg deze retour met bovenstaande melding
icon

Beste antwoord door Alex van KPN 17 March 2019, 17:55

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +24
Hoi Ed, welkom op het forum.

Mail rejected betekent dat de mail wordt geweigerd om af te leveren. Dit wordt vaak gedaan op basis van de inhoud van het bericht en/of de afzender. Probeer je een e-mail te sturen naar een KPN e-mailadres? Dan kunnen wij achterhalen waarom dit voorkomt. Stuur het originele bericht met foutcode mee in de bijlage + korte toelichting door naar: abuse@kpn.com. Als het om een adres van een andere provider is moet de ontvanger dit navragen bij zijn provider waarom ze dit weigeren. Zit er toevallig een grote bijlage bij het bericht? Of is er sprake van een nieuwsbrief, reclamefolder? Ook dit kan een belemmering zijn.