Mail rejected betekent dat de mail wordt geweigerd om af te leveren. Dit wordt vaak gedaan op basis van de inhoud van het bericht en/of de afzender. Probeer je een e-mail te sturen naar een KPN e-mailadres? Dan kunnen wij achterhalen waarom dit voorkomt. Stuur het originele bericht met foutcode mee in de bijlage + korte toelichting door naar: abuse@kpn.com. Als het om een adres van een andere provider is moet de ontvanger dit navragen bij zijn provider waarom ze dit weigeren. Zit er toevallig een grote bijlage bij het bericht? Of is er sprake van een nieuwsbrief, reclamefolder? Ook dit kan een belemmering zijn.
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.