Beantwoord

Mail in spam box.

  • 11 August 2020
  • 4 reacties
  • 106 keer bekeken

Door welke criteria komt een mail van een nieuwe energie leverancier steeds in mijn spam box?

Ik heb een aanvraag on line ingediend bij een nieuwe energie leverancier.

Na 1,5 week nog geen reactie. Na tel. contact een ander mail adres opgeven.

Wederom bleek deze 4 mails in mijn spam box te zitten. Beide adressen XXXXX@telfort.nl

Stuurt deze organisatie een linkje mee zodat ik zonder dat het mij bekend is klant ben geworden?

Voor mij een vervelende zaak. Men dreigt nu met boete wegens contract breuk.

 

icon

Beste antwoord door Anonymous 12 August 2020, 21:06

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Aangezien u hier geen antwoord krijgt lijkt het verstandig om de klantenservice te bellen of het klachtenformulier  in te vullen

 

Reputatie 7
Badge +24

Vaag verhaal. Een organisatie stuur u enkele e-mails, die komen in de spam map, en dan bent u opeens klant bij hun en zit u vast aan een contract? Hoe kan dat? En wat heeft dat met de spam map te maken? Als die organisatie op zo'n louche manier klanten werft, misschien is het dan wel heel terecht dat hun mail als spam aangemerkt word.

In dit geval:  Je vult een formulier online in bij ENERGIE DIRECT. Na 1.5 week nog steeds geen reactie! Even gebeld of ik nog wat kan verwachten??  2 dagen later werd ik gebeld door een Marketeer (lees commissie jager)  Er ontbrak nog een IBAN nr.  Is dat nodig voor een aanbieding??  Ja anders kan ik geen aanbieding sturen!!!  Weer 2 weken geen reactie. Weer gebeld. Nee meneer u bent bij ons onbekend en er loopt niets!  Weer 2 weken later blijkt mijn contract bij Eneco opgezegd te zijn!!

Als Energie Direct een contract stuurt moet er binnen 2 weken gereageerd worden anders ben je direct als klant ingeschreven!!!

En Eneco waar ik al jaren klant ben heeft dat weer gecanceld. Omdat alle 4 mails in mijn beide Spamboxen zaten wist ik van niets.  Blijft de vraag:  Waarom worden deze mails door KPN als Spam aangemerkt.  Afgelopen week stond er nog een verhaal in de telgraaf hierover.

 

Door welke criteria komt een mail van een nieuwe energie leverancier steeds in mijn spam box?

Ik heb een aanvraag on line ingediend bij een nieuwe energie leverancier.

Na 1,5 week nog geen reactie. Na tel. contact een ander mail adres opgeven.

Wederom bleek deze 4 mails in mijn spam box te zitten. Beide adressen XXXXX@telfort.nl

Stuurt deze organisatie een linkje mee zodat ik zonder dat het mij bekend is klant ben geworden?

Voor mij een vervelende zaak. Men dreigt nu met boete wegens contract breuk.

 

Doohan,

Ik dacht dat het was opgelost, maar KPN is met de spam aan het worstellen. Bel even 0800 0402 en stuur separaat ook een mailtje naar abuse@Kpn.com (werken niet in het weekend).Â