Beantwoord

mail komt niet binnen

  • 14 April 2019
  • 3 reacties
  • 402 keer bekeken

  • Nieuwkomer
  • 0 reacties
spam komt wel binnen, alle reguliere mail is sinds enige weken niet meer zichtbaar. In eerste instantie gedacht weinig binnengekomen mail nu er achter dat we mail missen. Betreft mail naar kpnmail account en onderliggende planet account.
Iemand die dit herkent?
icon

Beste antwoord door Erik van KPN 21 April 2019, 17:10

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +16
Hallo @jtc welkom.

Wat raar dat je reguliere mail niet binnen komt.
Nee, ik herken dit niet.
Ik begrijp dat je de mail van je planet adres forward naar kpnmail?
In principe moet alles gewoon doorgestuurd worden, er mag geen mail worden achtergehouden, ook al is het verdachte mail (met een virus). Sites als Gmail, waar je je kpn en planet mail ook naar kan forwarden, checken op virussen en filteren spam mail eruit om ze in een apart deel te zetten.
Reputatie 7
Badge +30
Hoi jtc, welkom op het forum! Dit is inderdaad vreemd. Gaat het inderdaad om een forward zoals Giant aangeeft? Of bedoel je hiermee dat het planetadres een alias is van het kpnmailadres?

Gebruik je een mailprogramma of de webmail? Als je een mailprogramma gebruikt, kun je dan eens in de webmail checken of de gemiste mail daar wel staat?
Reputatie 7
Badge +30
Je hebt niet meer gereageerd, jtc. Ik ga ervan uit dat het gelukt is om de mail boven water te krijgen. Zo niet, reageer alsnog, en beantwoord de vragen hierboven, dan kijken we verder.