Beantwoord

Mail komt op meerdere mailadressen binnen, dat wil ik niet. Hoe los ik dat op?

  • 28 June 2022
  • 9 reacties
  • 108 keer bekeken

Wij hebben 4 mailadressen op ons mailaccount. Inkomende mail komt op alle 4 de adressen binnen, terwijl we dat niet willen. Hoe kan ik dat veranderen?

icon

Beste antwoord door Anonymous 29 June 2022, 08:42

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Hallo @Holger , dan is er 1 account met meerdere aliassen of adressen eronder.

De oplossing is van de aliassen/adressen losse accounts te maken.

 

 

 

Dank je @JanD, weet je hoe ik dit het beste kan doen?  Ben er zelf niet zo handig in?

 

Hallo @Holger even bellen met 0800 0402 en opgeven welke aliassen vrijgegeven moeten worden zodat je ze zelf weer als account aan kunt maken, je moet dan de aliassen wel eerst verwijderen voordat de helpdesk ze vrij kan geven.

Of de betreffende aliassen in je profiel zetten die een account moeten worden, ook hier dan eerst de aliassen verwijderen. Dan kan een moderator ze weer voor je vrijgeven om er zelf weer accounts van te kunnen maken.

Als je nu namelijk de aliassen verwijdert worden ze tijdelijk in quarantaine geplaatst en alleen de KPN helpdesk of een moderator kan ze weer vrijgeven zodat je er zelf accounts van kunt maken.

Succes.

 

Reputatie 7
Badge +10

@Holger 

Maak eerst 3 nieuwe accounts aan. De naam van die accounts is niet belangrijk. Bij een KPN abonnement is bij de prijs inbegrepen dat je maximaal 5 (6 ??) emailaccounts mag aanmaken.

Vul jouw profiel hier op het forum volledig in. Vermeld bij “Opmerkingen” welke bestaande emailadressen /-aliassen moeten verplaatst naar welk (nieuw) emailaccount. Als dat gebeurt is plaats hier dan een nieuwe reactie en wacht op de reactie van de moderator. De moderator is in staat om die emailadrressen te verplaatsen.

Hallo @Willy22 dat is wat @Holger juist niet wil, hij wil van die aliassen af en daar een account van maken.

 

Reputatie 7
Badge +10

@JanD 

Maar het maakt niet uit wat de naam is van een emailaccount. Zolang je daar maar een bestaand alias aanhangt.

Hallo @Willy22 maar @Holger heeft helemaal geen behoefte aan nog meer accounts waar bestaande aliassen dan naar verplaatst worden. @Holger wil gewoon van 1 of meer aliassen een hoofdaccount maken.

Keep it simple, man.

 

Dank! ik ga ermee aan de slag!

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Holger, ben je er al mee bezig geweest? Of is het zelfs al gelukt?