Beantwoord

Mail naar buitenland

  • 30 March 2020
  • 2 reacties
  • 65 keer bekeken

Heb via Outlook al diverse e-mails naar het buitenland gestuurd (Engeland, Spanje) maar krijg deze allemaal terug met een foutmelding dat de mail niet aangekomen is. Binnen Nederland komen de mails wel aan. Ook met Webmail van KPN komen de mails naar het buitenland met een foutmelding terug. weet iemand wat hier de oorzaak van is?

icon

Beste antwoord door Natasja 2 April 2020, 17:41

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +9

Dag @Allesweter. Van harte welkom hier. Ik durf zo zonder gegevens niet te zeggen wat de oorzaak hiervan is. Wil je in een privébericht de bouncemelding(en) doorsturen die je ontvangt? Kun je verder je postcode/huisnummer, e-mailadres, klantnummer en de naam van de contracthouder invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan ga ik kijken of ik de oorzaak kan ontdekken.

Reputatie 6
Badge +9

Hallo @Allesweter. Ik zie dat ik geen reactie meer van je heb gekregen. Ik ga er daarom van uit dat je inmiddels weer e-mails kunt versturen naar ontvangers in het buitenland. Mocht je toch nog ergens hulp bij nodig hebben, dan lees ik het graag. 

Reageer