Beantwoord

Mail op iPhone wil niet versturen

  • 9 January 2019
  • 4 reacties
  • 360 keer bekeken

Hoewel deze vraag al in verschillende topics is gesteld heb ik nog steeds problemen met het versturen van email vanaf de iPhone en krijg de relaying melding. Met de helpdesk alles doorgelopen en alles staat correct maar versturen van mail (via 4G) lukt niet. De helpdesk kan mij na 25 minuten ook niet verder helpen. Wel een beetje raar dat dit niet opgelost kan worden. Dit probleem doet zich voor bij zowel de iPhone 6s als de iPhone Xs. Wie heeft er nog suggesties?
icon

Beste antwoord door Erik van KPN 10 January 2019, 19:42

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Welkom op het forum, PL Boer, ik ga je hiermee helpen. Gaat het om het mailadres dat je ook hier in je forumprofiel hebt staan? Want die is namelijk geblokkeerd. Dit doen we met mailadressen waarvan we zien dat derde partijen daar toegang tot hebben gekregen en het mailadres gebruiken om, onder andere, spam mee te versturen. De blokkade zorgt ervoor dat je geen mail kunt versturen als je niet met je eigen netwerk verbonden bent.

Gelukkig is het ook snel opgelost. Het eerste wat je moet doen is je wachtwoord veranderen. Log daarvoor in op email.kpn.com met je KPN ID. Klik je mailadres aan, en kies op de volgende pagina voor 'wijzigen' achter de optie 'wachtwoord'. Volg de instructies verder om het wachtwoord te wijzigen.

Nadat je je wachtwoord gewijzigd hebt, stuur een mail naar de Abusedesk. Die kun je bereiken op abuse@kpn.com. Geef in je mail aan dat je mailadres geblokkeerd is en je geen mail kunt versturen, en dat je het wachtwoord al gewijzigd hebt. Dan wordt je mailadres zo snel mogelijk weer gedeblokkeerd en kun je ook vanaf je telefoon weer versturen 🙂
Beste Erik,
Dank voor je snelle reactie.
Ik heb het wachtwoord aangepast, maar wordt even wachten om in te loggen.
Ik zal daarna een mail sturen naar de abusedesk.
Laat wel even weten of het gelukt is.
Groet,
Leonard
Gelukt, met hulp van KPN klantenservice.
Reputatie 7
Badge +30
Goed om dat te horen, Leonard!