Beantwoord

Mail opent niet via de mail app

• 10 februari 2013
  • 3 reacties
  • 9267 keer bekeken

Hallo,

Ik ben sinds een paar weken overgestapt van Ziggo naar KPN en de televisie etc. bevalt me prima. Echter op het gebied van internet faalt KPN aan alle kanten helaas. Zo is het vrijwel onmogelijk om online te gamen zonder van alles aan te passen in de router en ik kan ook geen e-mail ophalen via de mail app op mijn macbook. 

Hij haalt wel gewoon de mails binnen maar als ik ze wil openen blijft hij op "laden" staan.

Weet iemand hier een oplossing voor?

Alvast bedankt,

Een niet zo'n tevreden KPN gebruiker..

icon

Beste antwoord door Binne_ 12 februari 2013, 09:56

2de wat ik kan bedenken is een corrupt profiel. Als je de e-mail binnenkrijgt betekend dat de instellingen goed staan. Zou je naar de webmail gaan kun je daar ook prima inloggen.

Wat je wellicht zou kunnen proberen is een andere e-mail client.

mvg,

Binne

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 3
Badge +1
Beste fntz123,

Uit de woorden die ik opmaak denk ik niet dit met de instellingen heeft te maken. Gezien je wel de mail binnenkrijgt vermoed ik dat de fout waarschijnlijk in 1 van je e-mails zit die en bijlage heeft.

Klopt het dat je na een tijd een "ah snap" melding krijgt?

Met vriendelijke groet,

Binne

Nee, helaas is dat niet het probleem. Ik heb het namelijk zelfs met de e-mail waarin de notificatie staat dat er geantwoord is op dit topic..

Sommige mails opent hij gewoon en willekeurige andere mails weer niet. Ook als ik in een mail conversatie zit met een ander persoon opent hij de ene mail wel en een volgende mail weer niet. 

Iemand oplossingen? Ik snap er niks meer van.

Reputatie 3
Badge +1
2de wat ik kan bedenken is een corrupt profiel. Als je de e-mail binnenkrijgt betekend dat de instellingen goed staan. Zou je naar de webmail gaan kun je daar ook prima inloggen.

Wat je wellicht zou kunnen proberen is een andere e-mail client.

mvg,

Binne

Reageer