Beantwoord

Mail ouder dan paar weken weg

  • 10 September 2019
  • 3 reacties
  • 310 keer bekeken

Sinds kort heb ik het volgende probleem. Mijn mails blijven maar enkele weken in inbox staan daarna zijn ze weg. Dit is ineens gekomen, geen wijzigingen gedaan, geen instellingen gewijzigd of überhaupt naar gekeken. Eerder bleef alle mail staan (en schoonde ik zelf op als vol raakte), maar plotseling stond er nog maar 4 weken en sinds kort nog maar 2 weken in de inbox. Wie heeft verklaring? Dick
icon

Beste antwoord door Nick83 11 September 2019, 10:43

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Ergens op een ander apparaat word de mail opgehaald via pop protocol. Normaal word daarmee onmiddellijk de mail van de server gehaald. Maar het mogenlijk om in te stellen dat de mail 14 dagen op de server moet blijven staan, om dan pas verwijderd te worden. Dit zal bij u het geval zijn.
Reputatie 7
Badge +30
Beste @DickDick, welkom! Het zal kloppen wat Nick zegt: heb je je e-mail op een ander apparaat als POP3 ingesteld? In dat geval zal de e-mail, als je ze daarop opent, op andere apparaten verdwijnen. Wil je dat eens controleren? Mocht dat niet het geval zijn, laat het gerust weten. Dan gaan we verder zoeken voor je.
Reputatie 7
Badge +30
Je hebt niet meer gereageerd, ben je er inmiddels achter? Als je nog vragen hebt, laat het gerust weten.