Beantwoord

Mail per abuis verwijderd

  • 11 January 2020
  • 3 reacties
  • 1951 keer bekeken

Ik heb per ongeluk mijn mail verwijderd , kan deze mail teruggezet worden door KPN?

 

 

icon

Beste antwoord door Susan_ 12 January 2020, 12:25

Bekijk origineel

3 reacties

Hallo @Friedvdkruijs , als je inlogt in de webmail en daar staan in de map verwijderde berichten geen emails meer dan is het echt weg en niet meer terug te halen.

 

Reputatie 7
Badge +21

Hi @Friedvdkruijs, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

E-mails die verwijderd zijn uit de verwijderde items kunnen wij helaas niet terughalen. De enige optie is inderdaad nog dat je het e-mailadres op meerdere apparaten gebruikt en dat het op één van de apparaten nog niet verwijderd is (of in Webmail). Dan kan je het nog herstellen. Ik hoop in jouw geval dat dit inderdaad zo is! 

Gebruik je outlook, dan kan deze website je misschien nog helpen, met iets dat heet 'herstelbare items', onder het kopje 'e-mail terugzetten die uit de map Verwijderde items is verwijderd'.
Opmerking: U hebt geen toegang tot de map herstelbare items als u een mobiele browser gebruikt. Voor toegang tot de map herstelbare items gebruikt u een PC of Mac.

Reputatie 7
Badge +21

@Friedvdkruijs, ik heb geen bericht meer gehad dus ga er vanuit dat je geen vragen meer hebt!

Reageer