Beantwoord

mail printen vanaf telefoon?

  • 5 January 2020
  • 11 reacties
  • 3163 keer bekeken

Reputatie 2

Weet iemand hoe ik een mail kan uitprinten vanaf mijn samsung s9, ik heb geen pc en kom niet aan met screenshot maken want het is een lange email dus dat werkt niet echt. Bedankt

icon

Beste antwoord door Noordzee 5 January 2020, 12:18

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Als je een draadloze printer hebt (of kunt gebruiken van iemand anders) dan kun je een printopdracht per e-mail sturen naar de draadloze printer. Want die printer heeft ook een eigen e-mailadres. Wel moet de printer dan aanstaan. 

 

 

Reputatie 2

Hoe dan, heb idd een draadloze.

Reputatie 7
Badge +28

Daar zijn veel instructies voor te vinden. Heb je wat aan deze instructie? : 

 

https://computertotaal.nl/artikelen/tablet/printen-vanaf-je-smartphone-of-tablet-doe-je-zo/

 

of anders deze: 

https://www.consumentenbond.nl/smartphone/printen-vanaf-smartphone-of-tablet

 

Reputatie 2

Thx, ik hem het bericht doorgestuurd naar mijn gmail, daar kan je wel eenvoudig uitprinten! Kpn bedankt voor het omslachtige gedoe!

Hallo @wilfred53 , voor de bekende printermerken is er ook vaak een app beschikbaar waarmee je rechtstreeks naar de printer kunt printen.

Je kunt met de goede instellingen in de app en de printer de printer zo instellen dat deze gewoon uit staat, bij een printopdracht zichtzelf aanzet en na een poosje weer uitzet.

Voor details zie de helpwebsite van de betreffende printer.

Succes.

 

Reputatie 7
Badge +24

Kpn bedankt voor het omslachtige gedoe!

KPN heeft hier helemaal niks nee te maken hoor. Die printer is niet van KPN. En die telefoon is niet van KPN.

Reputatie 7
Badge +28

Thx, ik hem het bericht doorgestuurd naar mijn gmail, daar kan je wel eenvoudig uitprinten! Kpn bedankt voor het omslachtige gedoe!

Heb je de links bekeken? In het artikel van Computer Totaal staat de werking van de diverse apps uitgelegd. KPN heeft hier verder inderdaad niets mee te maken. 

 

Reputatie 2

Email account is wel degelijk van kpn en daar staat totaal niets over mail uitprinten maar maakt verder niks uit hoor.

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @wilfred53 Welkom hier op het KPN Forum en goed om te zien dat je al de nodige tips hebt gekregen van de KPN community hier. Draadloos printen heeft overigens inderdaad te maken met je telefoon en de draadloze printer en niet zozeer met je internetprovider of je e-mailprogramma. 

Reputatie 7

Moet het gebruikte e-mail programma natuurlijk wel de functionaliteit hebben om een mail af te drukken. Zo heeft Outlook voor Android deze mogelijkheid niet.

In die situatie kan je altijd nog webmail gebruiken om de mail af te drukken.

 

Reputatie 7
Badge +24

Email account is wel degelijk van kpn en daar staat totaal niets over mail uitprinten maar maakt verder niks uit hoor.

Het programma waarmee je die mail ophaalt en leest echter niet.

Reageer