code:
cpsps-ews15.kpnxchange.com heeft uw bericht naar de volgende e-mailadressen geweigerd:
.....@telfort.nl (......@telfort.nl)
Er is een probleem opgetreden tijdens het afleveren van uw bericht bij dit e-mailadres. Verzend het bericht opnieuw.
cpsps-ews15.kpnxchange.com gaf deze fout:
Mail rejected.
en bijvoorbeeld:
code:
Diagnostische gegevens voor beheerders:
Bronserver: AM6PR08MB5112.eurprd08.prod.outlook.com
autoschade....@kpnmail.nl
cpsps-ews24.kpnxchange.com
Remote Server returned '550 5.0.0 Mail rejected.'
Klant mailt met Office365, bijvoorbeeld AM6PR08MB4487.eurprd08.prod.outlook.com
Hetzelfde geldt voor andere email-adressen, maar het gaat altijd mis met die van KPN. Bijvoorbeeld kpnplanet.nl, kpnmail.nl en planet.nl. We hebben al een test gestuurd naar mail-tester.com en die bevestigt dat er geen problemen zijn met het versturen van mail.
SFP-records van de klant staan ook goed. Klant heeft de mail met uitgebreide foutmelding gestuurd naar abuse maar krijgt dan automatisch een reactie met: "Gezien de grote hoeveelheid meldingen die wij ontvangen zult u verder geen persoonlijke reactie van ons ontvangen."
Hoe kunnen we nu verder? We kunnen toch niet allemaal maar afwachten en hopen dat het weer gaat werken? Er moet toch opgezocht kunnen worden waarom deze klant geweigerd wordt?
Beste antwoord door Dennis ABD
Bekijk origineel