Beantwoord

"mail rejected" plotseling bij vaste contacten

  • 29 March 2019
  • 4 reacties
  • 615 keer bekeken

Sinds een paar dagen komen mails van een aantal van mijn vaste contacten niet meer bij mij aan. Daar het mailadres ook zakelijk wordt gebruikt en dit mijn vaste contacten betreft is het behoorlijk problematisch. Ik vraag me ook af van wie ik nu nog meer belangrijke mails misloop.

De mails komen ook niet in mijn SPAM-filter, ook niet via de webmail.

Het betreft in ieder geval de volgende adressen:
> bart.schotten@gmail.com
Melding: "De reactie van de externe server was: 550 5.0.0 Mail rejected."
> jk@k-kran.de
Melding: "SMTP error from remote server for TEXT command, host: mailin.kpnmail.nl (213.75.3.30) reason 550 5.0.0 Mail rejected."

Kunnen jullie hiermee helpen? Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 1 April 2019, 09:59

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @W.Hilderink. Welkom op het forum. Wat een vervelende situatie! Heb je dit al gemeld via abuse@kpn.com bij het KPN Abuse Team? Mocht je dit nog niet gedaan hebben, dan zou ik je willen vragen om dit alsnog te doen. Zij kunnen dit verder voor jou uitzoeken. Zou je daarnaast je KPN Forum profiel willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer, e-mailadres(sen) en klantnummer(s)? Zodra ik je gegevens heb ontvangen kan ik voor je uitzoeken of er een blokkade is. Ik hoor graag van je!
Ik heb de melding doorgezet naar abuse@kpn.com. Tevens heb ik mijn gegevens aangevuld.
Bedankt voor het meedenken!
Reputatie 7
Badge +21
@W.Hilderink Heb je inmiddels al een reactie van de Abuse Desk?
Reputatie 7
Badge +21
Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!

Reageer