Beantwoord

Mail storing; geen mail meer kunnen ontvangen


Sinds 09.55 uur kunnen wij op onze account *** geen mail meer ontvangen, wel is het mogelijk mail te versturen.
Gedurende de dag hebben met verschillende periodes ongeveer 5 uur in de wacht gezeten, met de tekst; de wachttijd bedraagt meer dan 8 minuten. De langste wachtperiode was 1 uur en 23 minuten.
Zo kunnen wij geen bedrijf runnen.

Met vriendelijke groeten,
Bergingsdienst.nl Liempde

Michel van Kempen

***

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy
icon

Beste antwoord door wjb 11 januari 2018, 22:39

Bij welke provider is jouw mailaccount ondergebracht?Zo te zien bij KPN, maar er lijkt het één en ander mis met de dns voor mail server.

Ik denk overigens dat je dit beter op het zakelijke forum van KPN kunt melden.

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Bij welke provider is jouw mailaccount ondergebracht?
Reputatie 7
Bij welke provider is jouw mailaccount ondergebracht?Zo te zien bij KPN, maar er lijkt het één en ander mis met de dns voor mail server.

Ik denk overigens dat je dit beter op het zakelijke forum van KPN kunt melden.

Reageer