Beantwoord

mail terug van kpn 550 5.0.0 mail rejected

  • 27 May 2019
  • 2 reacties
  • 526 keer bekeken

Sinds een paar dagen krijg ik de mail terug die ik verstuur naar leden die bij kpn, planet en telfort zitten.
Ik heb op dit forum heb ik al iets gelezen dat de mail van mij voor spam wordt aangezien.
De volgende foutmelding krijg ik:
De reactie van de externe server was:
550 5.0.0 Mail rejected.
Kan ik hier zelf iets aan doen of dient diegene die bij kpn zit mij op de veilige lijst te zetten?
Ik ben voorzitter van een modelbouwclub en verstuur mail naar alle leden

Admin: titel aangevuld ter verduidelijking
icon

Beste antwoord door Erik van KPN 28 May 2019, 21:23

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +11
@Harry B

In deze link staat beschreven wat te doen,zie
https://forum.kpn.com/e-mail-10/mail-geweigerd-470064
Reputatie 7
Badge +30
Welkom, Harry! De foutmelding betekent inderdaad dat je mail als spam wordt gezien door onze mailserver. De link die Tycha plaatst heeft de stappen die je kunt doen. Voor de volledigheid:
  • stuur een mail naar onze abusedesk op abuse@kpn.com.
  • Vermeld in je mail vanaf welk adres je mailt, wat je mailt (bijvoegen als bijlage) en de foutmelding die je krijgt.

Abuse kan je dan aangeven wat je eventueel zou moeten aanpassen in je mailings om dit te voorkomen.