Beantwoord

Mail versturen op het mobiele netwerk lukt niet

• 15 januari 2016
  • 35 reacties
  • 661 keer bekeken

Toon eerste bericht

35 reacties

Reputatie 7
Dat ziet er goed uit en wat is het emailadres dat bij het mail account vermeld staat?

Dus niet het email adres waarmee je inlogt, maar het emailadres waarvoor mails ontvangen en verzonden worden.

(Staat, als het goed is, onder de naam van het mail account.)

Badge
dat is ook **********@kpnmail.nl

* Admin: gegevens bewerkt i.v.m. privacy

Badge
Het gekke is ook dat er meteen een melding komt van verzenden mislukt, niet eens na een aantal seconden maar meteen na de verzendbutton, alsof het vanzelfsprekend is dat het niet lukt

Badge
ik kom er opeens achter dat ik eigenlijk een HI abonnement heeft, is dat nog van belang?

Reputatie 7
Hi is gewoon KPN en dat zou ook niets mogen uitmaken.

Badge
oke gelukkig, maarja hij doet het nog steeds niet en met de nieuwe instelling zoals jullie hebben aangedragen doet ie het ook thuis met wifi niet

Reputatie 7
Met die instellingen en een@kpnmail.nl adres zou alles gewoon moeten werken, thuis via wifi, elders via wifi en via 3G/4G.

Herstart de telefoon eens, doet hij het dan wel.
Definieer op de S5 ook eens het mail account dat je op de S4 gebruikt. Doet die het dan wel?

Badge
herstart heb ik gedaan, maar helpt niet, als ik het account van de S4 op de S5 zet doet hij het wel? snap jij dat nou?

Reputatie 7
Gooi dan het oorspronkelijke account er eens af en maak hem opnieuw.

Doet hij het nu dan wel?

Badge
ja is gelukt, het werkt!! account verwijderd en opnieuw toegevoegd, Bedankt wjb!

Reageer