Beantwoord

mail verwijderd uit inbox hetnet na synchronisatie met outlook

• 12 maart 2018
  • 3 reacties
  • 951 keer bekeken

Ik heb in Outlook. mijn hetnet email account opgenomen; zodat zodra ik een bericht krijg in mijn hetnet inbox deze ook zichtbaar wordt in mijn outlook inbox.

daarnaast heb ik op mijn android mobiel de outlook app geinstalleerd die kijkt naar de inbox van hetnet.

Als ik een bericht ontvang in de inbox van hetnet dan en ik log via webmail in op het net dan zie ik daar dat bericht staan, evenzo vanuit de outlook app op mijn android toestel.

Vanuit outlook wordt continue gecheckt of er ook berichten zijn in de inbox van hetnet, en zodra dit het geval is dan wordt dat bericht ook zichtbaar in de inbox van outlook en is het verdwenen uit de inbox van hetnet.
Omdat het verdwenen is vanuit de inbox van hetnet zie ik dit bericht ook niet meer in de app outlook op mijn mobiele telefoon.

Wat ik zou willen is dat het bericht wat in outlook zichtbaar is, ook blijft staan in de inbox van hetnet en het is me niet duidelijk waar ik dat kan instellen.

als iemand dat weet dan hoor ik dat graag,
icon

Beste antwoord door Paul_ 14 maart 2018, 15:24

Welkom @pietRetry! Goed dat je hier je vraag stelt. Wat Robin aangeeft lijkt mij ook het meest logische. Je wil dan eigenlijk alle accounts via IMAP instellen. Hier vind je uitleg om voor de instellingen van verschillende apparaten: E-mail (KPN) instellen.

Ik hoor graag of dat lukt!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Je hebt outlook via POP ingesteld terwijl je in dit geval IMAP wil gebruiken.
Reputatie 7
Badge +24
Welkom @pietRetry! Goed dat je hier je vraag stelt. Wat Robin aangeeft lijkt mij ook het meest logische. Je wil dan eigenlijk alle accounts via IMAP instellen. Hier vind je uitleg om voor de instellingen van verschillende apparaten: E-mail (KPN) instellen.

Ik hoor graag of dat lukt!
Reputatie 7
Badge +24
Is het nog gelukt Piet? Als er nog vragen zijn dan weet je ons te vinden.

Reageer