Beantwoord

Mail wordt gedeeltelijk automatisch doorgestuurd

  • 20 October 2020
  • 13 reacties
  • 204 keer bekeken

Reputatie 6
Badge +3

Telfort-->KPN en wederom een (nw) mail probleem

Wat zou de reden kunnen zijn dat automatisch doorsturen plotseling niet alle mail meer doorstuurt. Heb er nog nooit problemen mee gehad.

icon

Beste antwoord door Kaljo 6 December 2020, 16:23

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

13 reacties

Reputatie 7
Badge +10

@Kaljo :

Heb je hier iets aan ?

https://forum.telfort.nl/e-mail-310/xmsnet-accountnamen-gewijzigd-na-migratie-88890

Het blijkt dat het doorsturen van email bij Telfort iets anders werkt dan bij de KPN. Bij Telfort kun je per emailadres "Doorsturen” instellen maar bij de KPN kan dat “Doorsturen” alleen per mailbox (met één of meerdere aliasen).

“Don't mess with Kaljo” ? LOL !!

Reputatie 6
Badge +3

@Willy22  Hé een bekende.

 

Nee. Er zijn inmiddels 7 mails niet doorgestuurd, die staan in de inbox. Van 18, 19 en 22 okt van 2 mailboxen van mij (ik heb er 3)

 

 

Reputatie 6
Badge +3

Pomtiedom :sleeping:

Reputatie 7
Badge +10

@Kaljo :

Ja, ik maak ook hier het forum “onveilig". (LOL).

Het enige wat ik kan bedenken is dit: Is er een overeenkomst bij de emails die niet worden doorgestuurd ? Bijv. afzender, domein (@ ……. ), ontvangsttijd, account(-naam), email(-alias) ……………… ? Loop de filterregel (voor elke mailbox) die het “doorsturen” regelt, nog even na op fouten.

Reputatie 6
Badge +3

Nee, totale willekeur.

 

 

Daar kan weinig fout aan zijn.

 

Reputatie 6
Badge +3

Antwoord KPN vooralsnog :no_mouth::no_mouth:  na 7 dagen!

Reputatie 7
Badge +10

@Kaljo :

Nog een laatste poging. Werden de emails die niet worden doorgestuurd misschien door jou uit de spammap gehaald ?

Reputatie 6
Badge +3

@Willy22 

Nope. 

Reputatie 7
Badge +10

@Kaljo :

Dan weet ik het ook niet meer.

Reputatie 6
Badge +3

@Willy22 

Evengoed bedankt voor je inzet :relaxed:

 

 

Reputatie 6
Badge +3

Tralala

 

3 weken verder nog geen KPN-er gehoord, ze doen hun imago eer aan

Reputatie 7
Badge +15

@Kaljo Excuus, ik heb dit topic opgepakt en was in de veronderstelling dat ik gereageerd had. Niet dus!

Ik weet niet direct een reden of oplossing voor je probleem. Ik heb een bericht naar mijn collega's gestuurd. Zodra ik terugkoppeling heb zal ik dit hier zo snel mogelijk laten weten! 

Reputatie 6
Badge +3

Het beste antwoord komt van mijzelf.

KPN bewijst mij wederom de vooroordelen die over hen bestaan.

Ik wil al niet eens meer weten wat de oorzaak is.

 

Thanks, but nothanks