Beantwoord

Mailaccount onsbrabantnet instellen in Outlook 2016

• 17 september 2018
  • 2 reacties
  • 185 keer bekeken

Hoi, ik wil op een nieuwe pc mijn oude onsbrabantnet mailadres in outlook toevoegen, maar ik ben het wachtwoord vergeten. Mijn Brabant net kom ik niet meer in, webmail ook niet. Via KPN kan ik met mijn klantnummer een nieuw wachtwoord laten sturen naar mijn mail, maar ik kan mijn mail dus niet aan. Of wordt het dan naar mijn kpnmail adres gestuurd? Hoe kom ik aan een nieuw wachtwoord? Dank u
icon

Beste antwoord door Alex_P 18 september 2018, 18:15

Hi Karin, welkom op het forum. Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kan ik dit voor je nakijken.
Vul ook het e-mailadres waar het om gaat in, dit kan onder 'Persoonlijke opmerkingen'.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hi Karin, welkom op het forum. Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kan ik dit voor je nakijken.
Vul ook het e-mailadres waar het om gaat in, dit kan onder 'Persoonlijke opmerkingen'.
Reputatie 7
Badge +19
Karon ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.

Reageer