Beantwoord

Mailaccount toevoegen aan webmail

  • 16 September 2019
  • 6 reacties
  • 400 keer bekeken

Goedenacht,

ik werk met kpnwebmail. Nu wil ik een mailaccount toevoegen, maar dat is geen kpn account. Kan iemand mij de weg wijzen hoe ik dit moet doen?
icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 17 September 2019, 14:29

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Je kan geen accounts van externe partijen (bijv. Google, Microsoft, andere provider) toevoegen aan de webmail van KPN. Maar die andere partijen hebben vast hun eigen webmail wel. Die kun je gebruiken.
Je kan geen accounts van externe partijen (bijv. Google, Microsoft, andere provider) toevoegen aan de webmail van KPN. Maar die andere partijen hebben vast hun eigen webmail wel. Die kun je gebruiken.
Hallo @Nick83 , bij Ziggo kan dat wèl.
Reputatie 7
Badge +24
Er komt binnenkort een nieuwe webmail beschikbaar. Misschien kan het dan ook.
Reputatie 7
Hoi @Mams50, welkom op het forum. Op onze webmail is het inderdaad niet mogelijk om een andere account in te stellen, je kunt daar alleen het KPN mailadres waarmee je inlogt bekijken. In een programma zoals Outlook of Windows Mail kan je wel meerdere accounts instellen, mogelijk is dat een optie voor je als je meerdere accounts tegelijkertijd in dezelfde omgeving wilt kunnen controleren.
Dankjulliewel voor jullie reacties. Dan ga ik een andere oplossing zoeken.
Reputatie 7
Graag gedaan Mams, hopelijk lukt het om een goed werkend alternatief te vinden. Als we nog iets anders voor je kunnen doen weet je ons te vinden, we kijken graag met je mee 🙂