Vraag

Mailadres facturen

  • 17 August 2020
  • 6 reacties
  • 47 keer bekeken

Beste KPN, ik ben na een verhuizing onlangs overgestapt van UPC/Ziggo naar KPN. De facturen van KPN gaan echter nog naar mijn oude UPC-mailadres… in het profiel van KPN staat echter mijn goede nieuwe mailadres. 

 

Hoe kan ik het mailadres wijzigen waar mijn facturen naar toe worden verzonden?


6 reacties

Hallo @Hans tJ , in MijnKPN  bij je profiel kun je je contactgegevens aanpassen  en opslaan. 

Beste Jan, het mailadres staat toed in MijnKPN bij mijn profile. Toch gaat de mail met factuur naar een ander verkeerd mailadres. 

Ik ben onlangs verhuisd en heb dit al vaker meegemaakt.. sommige bedrijven hebben meerdere databases die niet in 1x gewijzigd worden. Jammer. Ook jammer dat deze bedrijven zo moeilijk per mail bereikbaar zijn.

Beste Jan, het mailadres staat toed in MijnKPN bij mijn profile. Toch gaat de mail met factuur naar een ander verkeerd mailadres. 

Ik ben onlangs verhuisd en heb dit al vaker meegemaakt.. sommige bedrijven hebben meerdere databases die niet in 1x gewijzigd worden. Jammer. Ook jammer dat deze bedrijven zo moeilijk per mail bereikbaar zijn.

Hallo @Hans tJ , je kunt ook van de chatfunctie gebruik maken, heb je meteen alles zwart-op-wit als je de transcriptie download.

 

Hoi Jan, ik ga ervan uit dat KPN dit bericht ziet en met mij contact opneemt via telefoon of mail. Ze hebben service en contact via mail goed verstopt in hun website. 

Beste JanD, ik zie overigens geen mogelijkheid op MijnKPN om te kunnen chatten. Er is niets in beeld en ook niet in het menu. Heel vervelend dat je gewoon niet even direct contact kunt leggen met KPN.

Groet Hans

Hallo @Hans tJ ,

hieronder kun je chatten:

https://assistent.kpn.com/?skill=default&intent-id=4863168552530759546&market-type=cm

Reageer