Beantwoord

Mailadres niet meer beschikbaar

• 21 december 2018
  • 6 reacties
  • 120 keer bekeken

Ik heb een mailadres verwijderd uit mijn primaire account om met dit mailadres een nieuwe mailbox aan te maken. Bij het aanmaken krijg ik nu steeds te zien dat het 'mailadres niet beschikbaar is'. Hoe kan dit weer beschikbaar gemaakt worden?
icon

Beste antwoord door Paul_ 2 januari 2019, 11:13

Hoi!

Bedankt voor je privébericht! Ik heb de reservering eraf gehaald dus je kan het e-mailadres weer via MijnKPN aanmaken. 🙂 Ik hoor graag of dat lukt.

Groeten en alvast een fijne jaarwisseling!

@D.Hendriksen heeft laten weten dat het opnieuw aanmaken is gelukt.
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hi @D.Hendriksen, welkom. Zodra je een e-mailadres (alias/box) verwijdert blijft het enige tijd geblokkeerd inderdaad. Dus dat je 'm nu niet opnieuw kan aanmaken klopt. Ik kan het wel voor je vrijgeven.

Kun je je gegevens invullen in je profiel en mij een seintje geven als dat is gebeurd?
Reputatie 7
Badge +24
@D.Hendriksen: Bedankt voor het invullen. Ik kan helaas niet zien om welk e-mailadres het precies gaat. Zou je me het betreffende e-mailadres kunnen sturen via een privébericht?
Reputatie 7
Badge +24
Hoi!

Bedankt voor je privébericht! Ik heb de reservering eraf gehaald dus je kan het e-mailadres weer via MijnKPN aanmaken. 🙂 Ik hoor graag of dat lukt.

@D.Hendriksen heeft laten weten dat het opnieuw aanmaken is gelukt.
Reputatie 7
Badge +24
Hoi!

Hi @Paul_ ,

Gegevens ingevuld.
@D.Hendriksen: Bedankt voor het invullen. Ik kan helaas niet zien om welk e-mailadres het precies gaat. Zou je me het betreffende e-mailadres kunnen sturen via een privébericht?

Heb je een privébericht gestuurd.

Reageer