Beantwoord

Mailbericht komt vaker binnen in mijn inbox

  • 11 September 2019
  • 15 reacties
  • 202 keer bekeken

Dezelfde e-mails komen 4 tot 10 maal binnen, zelfde mail, zelfde afzender zelfde tijd. Zo loopt mijn mailbox en computer wel heel snel vol.

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Nadia 12 September 2019, 10:10

Bekijk origineel

15 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Heb je misschien ergens email regels ingesteld ofzo? Al eens ingelogd op webmail? Staan daar email regels ingesteld?
Hallo, bedankt voor je reactie. Het gebeurde plotseling zonder dat ik ergens instellingen heb veranderd. Ingelogd op webmail en daar staan de mails enkelvoudig, gaat dus ergens mis bij het overzetten van webmail naar mijn computer.
Reputatie 7
Badge +24
Waarschijnlijk staat er dan in uw mail programma iets niet goed.
Reputatie 7
Ha @mathp, welkom op het forum van KPN. Lijkt me heel irritant om in meervoud de mail in mijn Inbox te krijgen. Op Webmail ontvang je mails gewoon 1 keer. Goed! Dan is er iets in de instellingen van je mailprogramma ingesteld(gewijzigd), waardoor de mail vaker binnenkomt. Dat kan, zoals Nick al aangeeft, een mailregel zijn. Welk mailprogramma gebruik je?
Dank voor je reactie. Ik gebruik Windows Live Mail. Het vreemde is dat ik niets aan de instellingen veranderd heb, het gebeurde plots gisteren. Ik zal eens gaan kijken of ik een verandering kan vinden.
Reputatie 7
Badge +24
Gebeurt het met alle mail of betreft het specifieke mail?
Het gebeurt met alle mail, net zo'n 500 mails weggegooid die per stuk 10 maal zijn binnen gekomen.
Zelfs deze reactie komen meermaals binnen.
Reputatie 7
Badge +24
Ok...
Reputatie 7
Badge +24
Je blijft wel lekker aan het werk zo 😄
Reputatie 7
Badge +24
Misschien maar eens het hele mail account verwijderen en opnieuw toevoegen. Als al je mail op webmail staat, zou dat geen probleem moeten zijn om het gewoon te verwijderen.
Ik ga eens kijken wat er nog op de webmail staat en dan alle adressen proberen te achterhalen en inderdaad het programma opnieuw laden. Ik laat wel iets weten of het gelukt is.
Reputatie 7
Hey @mathp, ik durf niet te zeggen of het ermee te maken heeft, maar acht het wel het vermelden waard. Windows Live Mail wordt al vanaf 10 januari 2017 niet meer ondersteund door Microsoft. Dit betekent dat Microsoft sinds die tijd geen (beveiligings)updates meer uitvoert voor het mailprogramma. Het is daarom verstandig over te gaan naar een recenter mailprogramma. Een nieuwere versie is bijvoorbeeld Windows 10. Wil je graag een gratis programma dan kun je Thunderbird overwegen.

Laat je weten wat je gaat doen? 🙂

Hallo Nadia,

Ik ben er sterk over het denken om maar een nieuwe computer met Windows 10 aan te schaffen en zo alle problemen op te lossen. 

 

in ieder geval bedankt voor je reactie en je advies

Groet,

 

Math

Reputatie 7

Dat is zeer wijs. Ik hoop dat je een goed weloverwogen beslissing kunt maken. Aanschaf van een nieuw laptop kost even wat tijd om in te verdiepen, wanneer je er niet dagelijks mee bezig bent >.< Succes! Hopelijk zijn alle problemen daarmee snel verholpen :D

Reageer