Beantwoord

Mailbezorging aan specifiek mailadres werkt niet meer

  • 11 augustus 2016
  • 2 reacties
  • 149 keer bekeken

Voorheen, en uit naam van diverse andere mailaccounts, kon ik mailen naar het adres: baexem@aelmans.com

Sinds enige tijd wordt mail t.a.v. dat adres geblokkeerd, zie onderstaande foutmelding. Bij de ontvangende partij heb ik geïnformeerd echter zij hebben geen problemen / nieuwe instellingen -en ze ontvangen gewoon mail op dat adres. Wordt het doeldomein (plots?) geblocked door KPN?

Onderwerp: Delivery Status Notification (Failure)
Datum: Wed, 10 Aug 2016 09:54:20 +0200
Van: postmaster@cpsmtpb-ews03.kpnxchange.com
Aan: ********@planet.nl

This is an automatically generated Delivery Status Notification.
Delivery to the following recipients failed.
baexem@aelmans.com
icon

Beste antwoord door mrtnh2016 12 augustus 2016, 16:11

Iedereen kan mailen naar het adres -enkel ik vanuit het @planet.nl-adres niet meer.
Ik stel de vraag aan abuse@kpn.com.

thx
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +22
Hoi mrtnh2016, welkom op het forum! Vreemd dat je geen mail meer kunt versturen naar dat e-mailadres. Kun je wellicht eens testen of je van een ander e-mailadres (bijvoorbeeld een @gmail.com of @outlook.com adres) wel e-mail kunt versturen naar dit adres? Als dat lukt, adviseer ik je contact op te nemen met KPN Abuse (abuse@kpn.com). Mijn collega's kunnen dan voor je nakijken of er een blokkade staat op dit e-mailadres.
Iedereen kan mailen naar het adres -enkel ik vanuit het @planet.nl-adres niet meer.
Ik stel de vraag aan abuse@kpn.com.

thx

Reageer