Beantwoord

Mailbijlage

  • 4 October 2019
  • 5 reacties
  • 414 keer bekeken

Badge
Bijlage in mail in @planet.nl adres is wel te zien en te openen op mobiel en -ipad en niet op PC


Vorige week ontving ik een mail met bijlage op mijn @planet.nl account . Op mijn mobiel en i-pad kon ik gewoon de bijlage zien en openen. Op mijn PC zag ik geen bijlage. Heb ik iets niet goed ingesteld op mijn PC ? Bijlages in andere mails zie ik en kan ik gewoon openen.
icon

Beste antwoord door Erik van KPN 7 October 2019, 16:39

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Wat voor bijlage was het? Afbeelding? Zip bestand? Wat voor software gebruikt u op uw pc? Kan het zijn dat de virusscanner de bijlage verwijderd heeft?
Badge
Het was een pdf bestand en ik gebruik Windows 10. Als ik Outlook mail open zie ik de bijlage ook en kan hem gewoon openen. Ook bij Webmail van KPN is de bijlage gewoon te openen.
Reputatie 7
Badge +24
En in welk programma werkt het dan niet? Of werkt nu alles inmiddels weer naar behoren?
Badge
de bijlage is niet te zien bij mail in Windows 10
Reputatie 7
Badge +30
Hoi Annette, welkom op het forum! Het kan zijn dat Windows Mail de bijlage niet vertrouwt en hem daarom niet laat zien. Wellicht dat je in de instellingen van dat mailprogramma wat kunt aanpassen zodat de bijlage daar ook zichtbaar is.