Beantwoord

Mailbox op mijn mobiel

  • 25 September 2019
  • 9 reacties
  • 129 keer bekeken

op mijn mobiel werkt mijn mailbox niet goed.
als ik ververs gebeurt er niets
op mijn laptop werkt alles wel goed
iemand een idee?
icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 27 September 2019, 19:55

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Krijg je geen foutmelding? Lukt het om een mail te versturen? Welke app gebruik je?
ik gebruik kpnmail en krijg geen foutmelding
mail verzenden lukt ook niet
Reputatie 7
Badge +24
Welke app gebruik je?
Reputatie 7
Badge +24
En heb je een Android of een appel?
Reputatie 7
Hoi @dirk-jan hop, vervelend dat het niet werkt! Dat er geen foutmelding komt is wel jammer, die geeft vaak een indicatie wat er precies misgaat. Net als Nick ben ik ook benieuwd welke app je gebruikt en wat voor apparaat het precies is. Zou je dat kunnen toelichten? Ik ben ook benieuwd sinds wanneer je dit merkt. Ik hoor het graag van je.
Reputatie 7
Hoi @dirk-jan hop, we hebben nog geen reactie van je gezien. Als we je hierbij nog kunnen helpen horen we het graag van je.
bedankt voor de reacties, ik heb ondertussen een nieuw toestel en nu werkt alles wel weer
Reputatie 7
Hoi @dirk-jan hop, dat is ook een oplossing inderdaad 🙂 Goed om te lezen dat het daarmee gelukt is en alles weer werkt. Als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden.