Welkom op het

KPN Forum

Recent online
Vraag

mailbox vol

Reputatie 4
Badge +4
  • RPD
  • Slimmerik
  • 199 reacties
kpnmail mailbox vol 1gb

9 reacties

Reputatie 6
Badge +15
Je kunt 'm legen door in te loggen op https://webmail.kpnmail.nl/ . Let op: dan ook de prullenbak legen! Na het naar de prullenbak redigeren van heel wat mail. Want alles wat daarin staat telt ook mee.
Reputatie 4
Badge +4
@PeterG dat doen we ook iedere keer maar hij blijft boven de 80 procent vol
Reputatie 6
Heb je ook de spam folder en de send mail bekeken?
Reputatie 4
Badge +4
alles maar blijft vol zijn alleen maar mails van kb dus geen mails met bestanden en afb
Reputatie 6
Dan wordt dit een topic voor KPN Webcare.
Je kunt nog kijken naar de concepten folder, maar ik heb het vermoeden dat er een aantal "onzichtbare" bestanden jouw mailbox vervuilen.
Reputatie 6
Badge +16
Dat gaat dan niet helemaal goed, Richard. Check inderdaad nog even de map Concepten. Maar ik denk dat wjb gelijk heeft in deze. Dit wordt een gevalletje achter de schermen duiken. Je krijgt een privébericht van me. Ik heb nog even wat aanvullende gegevens van je nodig. Dan gaan we hier mee aan de slag.
Reputatie 6
Badge +17
prullenbak? Niet van toepassing (heeft peter al genoemd), was gewoon het eerste wat in mij op kwam tijdens het scrollen door dit topic.
Reputatie 6
RobinFlikkema schreef:

prullenbak?

Is door Peter ook al genoemd. :P
Reputatie 6
Badge +16
Dank je voor de gegevens, Richard. Ik heb een melding doorgezet richting de technische dienst. Zij zullen de e-mailmensen hier mee aan het werk zetten :)

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)