Mailbox vol melding (99%) in Apple-mail, ook in webmail 99% vol, maar nauwelijks mails in webmail te zien

  • 8 February 2019
  • 2 reacties
  • 175 keer bekeken

Ik krijg continue meldingen dat mijn mailbox vol zit. Als ik inlog in webmail klopt dat ook (ca. 99%), alleen ik kan niets verwijderen..

Spam is leeggemaakt, prullenbak is leeg en er staan slechts enkele mails in de inbox. Overigens is mailbox ook niet gelijk aan webmail.

Ik heb de verschillende antwoorden nagezien over hetzelfde probleem, maar zie nog geen oplossing..

Tips? dank!

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @JonH. Welkom op het forum. Wat vervelend dat er wordt aangegeven dat er 99% in gebruik is op dit moment, terwijl dit niet het geval is. Ik zal dit verder voor je uitzoeken en intern doorzetten. Zou je daarvoor je gegevens willen achterlaten op het KPN Forum profiel. Zodra ik je gegevens heb ontvangen kan ik dit verder uitzoeken. Laat je mij weten wanneer je de gegevens hebt aangevuld?
Reputatie 7
Badge +21
Ik heb helaas niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat je het al via een andere weg hebt verholpen. Als ik toch nog iets voor je kan betekenen, dan hoor ik dat graag van je.

Reageer