Ik krijg continue meldingen dat mijn mailbox vol zit. Als ik inlog in webmail klopt dat ook (ca. 99%), alleen ik kan niets verwijderen..
Spam is leeggemaakt, prullenbak is leeg en er staan slechts enkele mails in de inbox. Overigens is mailbox ook niet gelijk aan webmail.
Ik heb de verschillende antwoorden nagezien over hetzelfde probleem, maar zie nog geen oplossing..
Tips? dank!
Mailbox vol melding (99%) in Apple-mail, ook in webmail 99% vol, maar nauwelijks mails in webmail te zien
Goedemiddag @JonH . Welkom op het forum. Wat vervelend dat er wordt aangegeven dat er 99% in gebruik is op dit moment, terwijl dit niet het geval is. Ik zal dit verder voor je uitzoeken en intern doorzetten. Zou je daarvoor je gegevens willen achterlaten op het KPN Forum profiel. Zodra ik je gegevens heb ontvangen kan ik dit verder uitzoeken. Laat je mij weten wanneer je de gegevens hebt aangevuld?
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.