Beantwoord

mailboxen zelf beheren

  • 2 July 2019
  • 9 reacties
  • 223 keer bekeken

Ik wil graag wat email aliassen verwisselen van mailbox. Ik zou dat het liefst zelf kunnen doen, maar het lijkt erop dat dat onmogelijk is.
Kan iemand vertellen hoe ik dat zelf kan? En kan anders een moderator me zo spoedig mogelijk helpen?

Ik heb gisteren uren op de site doorgebracht met zoeken, verdwalen en proberen. En ik wacht al sinds gistermiddag op een telefoontje binnen 10 minuten van de klantenservice😜.
Dan maar speciaal hiervoor op het forum aanmelden. Het zou fijn zijn als je het zelf kon doen, ben je in een halve minuut klaar.
icon

Beste antwoord door Paul van KPN 5 July 2019, 11:24

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Ik zie ook nergens de mogelijkheid om zelf aliassen van de ene mailbox naar de andere te verplaatsen. Kun je dit niet zelf doen?

Admin: bericht naar eigen topic verplaatst
Zelf topic geopend

Admin: bericht naar eigen topic verplaatst
Reputatie 7
Badge +21
Hallo @Majora
Het is inderdaad niet mogelijk om zelf aliassen te verhuizen van de ene naar de andere mailbox.
Het zou ook voor mij een welkome aanvulling zijn op de mogelijkheden.

Bij het wissen van een alias wordt er nl. een reservering op gezet die pas na 3 maanden verloopt.
Aanmaken van deze alias in een andere mailbox wordt daardoor geblokkeerd.
Ja RBxx, dat had ik ook al geprobeerd. Grote schrik bij de melding dat de alias niet gecreëerd kon worden. Was even bang mijn adres kwijt te zijn. Gelukkig kon ie in de oude box wel zo weer aangemaakt worden, oef 😅

In mijn herinnering kon je "vroeger"wel deze aanpassingen zelf doen, vandaar dat ik zolang aan het zoeken was.
Reputatie 7
Badge +21
Hoi Majora, ik herinner me de HetNet periode, waar het inderdaad nog wel mogelijk was.
Toen kon je op de beheer-pagina via een verhuisfunctie (en het ingeven van user/wachtwoord van de andere mailbox) een alias zelf verhuizen.

Nu ben je afhankelijk van een KPN moderator, die binnen 1-2 dagen (afh. van de drukte) zal reageren.
Reputatie 7
Badge +25
Hi @Majora! Je bent inderdaad afhankelijk van ons als je aliassen wil gaan verplaatsen. Of dat in de toekomst gaat veranderen durf ik je niet te zeggen eerlijk gezegd. Maar ik pas het natuurlijk met alle liefde aan.

Kun je je gegevens (adres, klantnummer, naam) invullen in je profiel? En wil je daarna mij een privébericht sturen en daarin vermelden welke alias naar welke mailbox moet?
Reputatie 7
Badge +25
Excuses voor de wat late reactie @Majora. Het is geregeld (zie privébericht). Zou je het willen controleren, en het mij laten weten?
Het is zoals ik graag wilde, dank je.
Reputatie 7
Badge +25
Het is zoals ik graag wilde, dank je.
Top! Als er nog eens vragen zijn dan ben je welkom hier. 🙂